کد خبر ۵۰۰۹۵ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۶
در لیگ دسته دوم بسکتبال کشور انجام می‌شود؛

مصاف نمایندگان بسکتبال قم برابر حریفانی از آبادان و شاهرود

قم - نمایندگان بسکتبال قم در لیگ دسته دوم بسکتبال کشور برابر حریفانی از آبادان و شاهرود به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور از روز جمعه ۱۰ آذر وارد هفته سوم مرحله گروهی خود می‌شود و ۲ تیم قمی حاضر در این مسابقات در خانه و در ۲ سال متفاوت برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

تیم بسکتبال مهتاب قم در سومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ دسته دو بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور روز جمعه ۱۰ آذرماه از ساعت ۱۶ در سالن شهید محمود رضائیان قم مقابل نسل طلایی شاهرود صف آرایی خواهد کرد و دومین بازی خانگی این فصل خود را برگزار می‌کند.

بسکتبالیست‌های تیم مهتاب قم در نخستین بازی این فصل برابر یس‌آل گرگان با نتیجه ۶۴ بر ۵۶ نتیجه را واگذار کردند تا در هفته دوم به دنبال نخستین برد این فصل برابر هیأت همدان باشند و در نهایت موفق شدند در هفته دوم برابر تیم هیئت همدان اولین پیروزی فصل را جشن بگیرند.

تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم نیز در سومین هفته از  رقابت‌های فصل جید لیگ دسته دوم بسکتبال قهرمانی مردان باشگاه‌های ایران روز جمعه ۱۰ آذرماه در دیداری خانگی  برابر تیم بسکتبال رعد پدافند آبادان به میدان خواهد رفت.

تیم خلیج‌فارس قم در اولین دیدار خود در این مسابقات در سالن شهدای بهزیستی قم با نتیجه ۸۳ بر ۷۷ از سد تیم اسدآباد همدان گذشت اما در دومین دیدار خود برابر تیم هیئت قزوین در شرایطی که از حریف پیش بود در نهایت بازی را به این تیم واگذار کرد اما در سومین دیدار خود می‌خواهد حریف خوزستانی‌اش را شکست دهد.

هر ۲ نماینده قم امسال برای نخستین بار پا به عرصه حضور در لیگ‌های بسکتبال مردان کشور گذاشته‌اند و امیدوارند بتوانند جواز حضور در مسابقات دسته اول را کسب کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com