کد خبر ۵۱۲۲۰ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
در مجمع انتخاباتی با حضور رئیس فدراسیون؛

رئیس هیئت ووشوی قم مشخص شد

قم - رئیس هیئت ووشوی استان قم با برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت و با حضور رئیس فدراسیون ووشو مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، مجمع انتخابات هیئت ووشوی استان قم صبح یکشنبه برگزار شد و محمد هادی رشیدی با کسب ۹ رأی از مجموع ۱۵ رأی، به عنوان رئیس هیئت ووشوی استان قم در بازه زمانی ۴ سال آتی، انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیئت ووشوی استان قم به منظور تعیین رئیس این هیئت ورزشی، امروز با حضور مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو به عنوان رئیس مجمع انتخاباتی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این مجمع مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو به عنوان رئیس مجمع، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم به عنوان نایب رئیس مجمع، محمد غفاری به عنوان نماینده باشگاه‌ها از باشگاه پگاه، محمد رحیم پور به عنوان نماینده باشگاه‌ها از باشگاه مالک اشتر و ماشاالله سیرجانی به عنوان نماینده مربیان بخشی از نفرات دارای حق رأی بودند.

جلال سعادتمند، ناصر نظری و علی صالح به عنوان نمایندگان بخش‌های تابعه، مریم منصوریان به عنوان نماینده مربیان، محمد فتحی راد و محبوبه سالخورده به عنوان نمایندگان داوران و امیر نجفی پور، حسن بهمنی و پریسا حیدری به عنوان نمایندگان ورزشکاران به همراه نماینده آموزش و پرورش، دیگر افرادی بودند که در این مجمع حق رأی داشتند.

مهدی اردستانی، محمد هادی رشیدی، محمد بیگلری، سید محمد مهدی موسوی و امیر حسین نیازمند نامزدهای احراز ریاست هیئت ووشوی استان قم بودند که محمد بیگلری در این مجمع حضور نیافت تا با این غیبت، انصراف خود از نامزدی را اعلام کند.

پیش از آغاز رأی گیری امیر حسین نیازمند نیز از نامزدی خود انصراف داد تا رقابت بر سر کسب کرسی ریاست هیئت ووشوی استان قم بین مهدی اردستانی رئیس پیشین هیئت ووشو، محمد هادی رشیدی دبیر هیئت ووشوی استان قم در دوره گذشته و سید محمد مهدی موسوی شکل بگیرد.

در نهایت پس از شمارش آرا، محمد هادی رشیدی دبیر سابق هیئت ووشوی استان قم به عنوان رئیس هیئت ووشو انتخاب شد و ۹ رأی به دست آمد و محمد مهدی موسوی با ۶ رأی نتوانست به آمار رأی رشیدی دست یابد و اردستانی نیز موفق به کسب رأی نشد تا بدین ترتیب رشیدی مسئولیت هیئت ووشوی استان قم را در دست گیرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com