کد خبر ۵۱۵۷۰ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۴
  معاون استاندار قم تاكيد كرد:

ضرورت برنامه‌ريزي براي صيانت دانشجويان از آسيب‌هاي اجتماعي

گروه اجتماعی: معاون استاندار قم با بيان اينكه دانشجويان سرمايه هاي راهبردي كشور هستند گفت: برنامه ريزي به منظور صيانت از اين سرمايه از آسيب هاي اجتماعي ضروري است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، به نقل از روابط عمومي استانداري قم، احد جمالي ده دی در جلسه كميسيون دانشجويي استان قم ضمن تاكيد بر تلاش مسئولان دانشگاه ها بر افزايش مشاركت دانشجويان در برنامه هاي اجتماعي و فرهنگي اظهار داشت: فعاليت دانشگاه ها بايستي دانشجو محور باشد.
معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: میدان دادن به دانشجويان و بستر سازی برای آزاد اندیشی و آزادي فکر موجب مي شود دانشجويان در حل مسائل روز جامعه  احساس مسوليت نمايند.
وي با تاكيد بر اشرافیت و نگاه جامع و فرابخشي به کارهای اجتماعي و فرهنگی افزود: از ظرفيت اساتيد  توانمند در اجراي برنامه هاي آموزشي مرتبط با آسيب هاي اجتماعي بهره گيري شود.
جمالي ادامه داد: تعامل دانشگاهها و بهره گيري از  تجربيات و ظرفيت هاي يكديگر در زمينه آموزش هاي مرتبط با آسيب هاي اجتماعي  و همچنين ارتباط سازنده با دستگاهها و نهادهاي مرتبط استان امري ضروريست.
معاون استاندار قم همچنين برنامه ريزي براي بهره گيري از ظرفيت‌هاي معنوي قم را خواستار شد و گفت: از ظرفيت‌هايي همچون  آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مسجد جمكران، حضور علما و مراجع و... جهت تعميق باورهاي معنوي دانشجويان استفاده شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com