کد خبر ۵۲۰۵۵ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳

دیدار نمایندگان وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور با علما و مراجع معظم تقلید

نمایندگان وزیر کشور و ریاست شورای امنیت کشور با حضور در قم، با حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی و علوی گرگانی از علما و مراجع معظم تقلید و حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور در این دیدار ها به نمایندگی از سوی اعضا طی سخنانی با ارائه گزارشی از وضعیت حوادث و اتفاقات اخیر کشور، اظهار کرد: این حوادث و ناآرامی ها به شکل بسیار مطلوبی توسط ناجا و دستگاه ها و نهادهای مسؤل، مدیریت گردید و اکنون آرامش کامل در کشور برقرار شده است.

وی با اشاره به طرح شعارهای ساختارشکنانه و هتک حرمت به مقدسات ملت از سوی عده ای قلیل در حوادث اخیر با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم، تصریح کرد: دولت خود را موظف به برطرف کردن مشکلات و خواسته های قانونی و به حق مردم می داند و برای تحقق آن ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

قائم مقام وزیر کشور با قدردانی از توصیه های علما و مراجع معظم تقلید در آرام سازی جو عمومی کشور، همگرایی، وحدت و انسجام ملی را نیاز اصلی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم در پرتو همکاری، همدلی و همصدایی بیش از پیش ملت با مسؤلان، مشکلات کشور مرتفع شده و نظام در مسیر توسعه و بالندگی قرار گیرد.

علما و مراجع معظم تقلید نیز در این دیدارها، طی سخنانی حفظ اتحاد و هوشیاری ملت را نیاز مبرم برهه کنونی برای عبور از موانع و بی اثر ساختن توطئه ها و دشمنی ها بر ضد نظام اسلامی عنوان و بر لزوم اهتمام جدی مسؤلان به پیگیری و تحقق مطالبات و دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم تأکید کردند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com