کد خبر ۵۲۲۳۸ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵

ساخت شهربازی بزرگ قم در بوستان الغدیر

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری گفت:به زودی شهربازی بزرگ قم در بوستان الغدیر ساخته می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ معرفت،قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری خبر داد: به زودی شهربازی بزرگ قم در بوستان الغدیر ساخته می شود.

وی افزود:پس از مصوبه شورای اسلامی شهر و تصویب در هیئت تطبیق فرمانداری عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری با اشاره به اینکه شهربازی جدید قم با 21 دستگاه خارج از سالن در کمتر از یک سال به بهره برداری خواهد رسید گفت: این شهربازی در بوستان الغدیر در دو مرحله بیرون و درون سالنی ساخته می شود.

معرفت با تاکید بر اینکه شهرداری برای این طرح زمین مورد نظر را آماده سازی می کند خاطرنشان کرد: قرارداد این پروژه به صورت BOT بوده که پس از پایان 20 سال مجموعه به شهرداری واگذار می شود.

وی عنوان کرد: همچنین بخشی از درآمد های این شهربازی نیز به شهرداری پرداخت می شود.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری ،یکی از دلایل تعطیلی شهربازی 72 تن را مشکلات حقوقی و مستهلک بودن دستگاهها دانست و گفت: یکی از مطالبات به حق و جدی مردم راه اندازی و ساخت شهر بازی جایگزین بوده که در این زمینه با یکی از سرمایه گذاران با سابقه کشور در امر شهربازی توافقنامه احداث شهربازی را امضا کرده ایم .

معرفت را حدود 9 میلیارد تومان ذکر و عنوان کرد: حدود هفت میلیارد تومان از این مبلغ به صورت BOT و بیش از دو میلیارد تومان به محوطه سازی و انشعابات مربوط می شود که بر عهده شهرداری است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com