کد خبر ۵۲۶۶۱ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴

استاندار: خیران در زمینه ساخت فضاهای ورزشی در قم مشارکت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، سید مهدی صادقی روز دوشنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری قم افزود: منابع استان قم برای برگزاری مسابقات ورزشی و فضاهای مورد نیاز ورزشکاران، با محدودیت هایی مواجه است که برای جبران آن باید از ظرفیت خیران استفاده کرد.
وی بیان کرد: برگزاری مسابقات جام یادگار امام راحل در رشته کشتی و همچنین المپیادهای مختلفی که به صورت تخصصی در استان قم برگزار می شود، بهترین فرصت برای حضور خیران است تا با پشتیبانی مالی از این مسابقات و ساخت سالن های ورزشی برای سالم سازی فضای استان از آسیب های اجتماعی تلاش کنند و از اجر معنوی این کار بهره مند گردند.
وی ادامه داد: در استان قم با توجه به تاکید هیات وزیران، اقدام های خوبی برای توسعه فضاهای ورزشی صورت گرفته و منابع مالی خوبی از محل اعتبارهای ملی و استانی و همچنین بخش خصوصی در این حوزه تخصیص داده شده است، اما برای پیشرفت کار لازم است شاهد مشارکت های مردمی و خیران در این زمینه باشیم.
صادقی گفت: شهرداری قم در زمینه ساخت فضاهای ورزشی اقدام های مطلوبی انجام داده و برای مناطق مختلف شهر فضاهای ورزشی تخصصی درنظر گرفته شده است که به مرور زمان شاهد بهره برداری از آنان خواهیم بود.
وی بیان کرد: امکانات ورزشی درنظر گرفته شده برای حضور بانوان در استان قم کم است و باید به صورت تخصصی در این مورد فعالیت بیشتری صورت گیرد تا بانوان استان نیز بتوانند از سالن های ورزشی پوشیده و ایمن استفاده کنند.
وی با اشاره به لزوم شرکت مدیران ارشد دستگاه های اجرایی در شورای ورزش استان، تاکید کرد: هر کدام از نهادها و دستگاه های استان که توانایی حمایت مالی از برگزاری مسابقات ورزشی و یا ایجاد فضاهای ورزشی سالم در سطح استان را دارند باید در این زمینه مشارکت و گزارش اقدام های خود را ارائه کنند.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود اتحاد و وحدت را رمز موفقیت در کارها دانست و تاکید کرد: در استان قم بیش از هر زمان دیگری شاهد اتحاد دستگاه ها و نهادهای اجرایی برای رسیدن به موفقیت در کارها هستیم که این روند باید برای رسیدگی به مسائل و مشکل های مردم تقویت شود.
7405/ 1175 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com