کد خبر ۵۲۶۸۰ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

دهه فجر بهترین فرصت برای پاسخ دادن به شبهات مرتبط با انقلاب است

قم- ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با تاکید بر تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر گفت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای پاسخ به شبهه های مطرح شده از سوی دشمنان در رابطه با انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، نصرت الله لطفی روز دوشنبه درجلسه هماهنگی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درقم، افزود: پس از یک سال سیاه نمایی، توطئه و فتنه انگیزی های دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک عید غدیر واقعی و عملیاتی شده تمامی این توطئه ها را خنثی و بی اثر می کند.
وی تاثیر پذیری برنامه های دهه فجر بر روی مردم و بویژه نسل جوان را مستلزم تدبیر و درایت مسئولان توصیف کرد، و افزود: امسال با توجه به مصادف شدن ایام دهه فجر با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) از آنجایی که نظام اسلامی برآمده از یک نهضت الهی و تداوم حرکت اهل بیت (ع) است، این 2 واقعه هیچ تقابلی با یکدیگر ندارند.
وی هدف از برگزاری مراسم های دهه فجر را تبیین خدمات و دستاوردهای چهار دهه ای انقلاب و همچنین پاسخ دادن به همه شبهه پراکنی های بدخواهان آن ذکر کرد، و افزود: تقویت روحیه نشاط و شادابی و امید به آینده نیز از جمله هدف های دیگر دهه یاد شده به شمار می رود، و به همین علت با بیان فضائل و مناقب اهل بیت(ع) در تناقض نیست، و کاملا در یک مسیر و با نگاه و رویکرد دینی و اعتقادی است، از این رو از طرفی نباید هم شهر را سیاهپوش کرده و نه جشن های غیر متعارف برپا نماییم.

** معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم نیز در این جلسه تربیت نسل جوان و آشنایی بیش از پیش این قشر از جامعه با اهداف و آرمان های انقلاب را از مهمترین اهداف دهه مبارک و فرخنده فجر ذکر کرد، و افزود: جشن های دهه فجر تحت هیچ عنوان با جشن های دیگر مانند نیمه شعبان قابل مقایسه نیست، و در جامعه بازتاب متفاوتی دارد.
ناصر حمزه ای با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بالاترین دشمنی و ضدیت با آمریکا خدمت به مردم است، افزود: رفتار مسئولان و کارگزاران نظام باید به نحوی باشد، که امید و شادابی را به جامعه تزریق کند.
معاون آموزش و پرورش قم با اشاره به اهمیت موضوع مردمی بودن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: آموزش و پرورش استان با هماهنگی سایر دستگاه ها و نهادهای گوناگون بیش از 62 برنامه فاخر را برای ایام تدارک و پیش بینی کرده است.
7403/ 6133/ خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار: جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com