کد خبر ۵۳۲۹۸ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
در مسابقات فوتسال بانوان کشور در قم؛

تیم فوتسال جواهری قم برابر نماینده فارس به پیروزی رسید

قم - تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم در مسابقات فوتسال بانوان کشور برابر نماینده فارس به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتسال دسته اول زنان کشور در گروه سوم روز سوم خود را به میزبانی قم سپری کرد که در مسابقات برگزار شده تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم توانست صاحب دومین برد شود و در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد.

در این مسابقات که به صورت متمرکز  و دوره‌ای به میزبانی سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم، دوشنبه شب برابر تیم شاهد فسا قرار گرفت و موفق شد در یک بازی برتر در نیمه دوم کار را یکسره و ۴ بر یک نماینده استان فارس را با شکست مواجه کند.

در این دیدار زیبا افروغ (۲ بار)، مریم محمدزاده و زهرا حفیظی برای تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم گلزنی کردند در حالی که تیم فوتسال بانوان قم پیش از این بازی اول خود را ۴ بر ۳ به نماینده مریوان باخت و سپس ۵ بر ۳ نفت امیدیه را شکست داد و اکنون در جدول ۶ امتیازی است.

در سایر دیدارهای روز سوم، تیم جاودان ستاره مریوان با نتیجه ۵ بر یک برابر تیم نفت امیدیه به پیروزی رسید و در دیگر بازی فرهنگ و ایثار ایرانیان تهران ۲ بر یک برابر تیم فوتسال هیئت فوتبال آمل شکست خورد اما تا پایان دور رفت این مسابقات ۲ دور مسابقه دیگر باقی مانده که تیم‌ها طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در قم با هم روبرو می‌شوند.

در جدول رده بندی تیم جاودان ستاره مریوان با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و هر ۳ بازی خود را برده است و تیم جواهری ایوبی فخیم قم با ۶ امتیاز در رده دوم ایستاده و تیم هیئت فوتبال آمل با ۴ امتیاز تیم سوم جدول است ضمن این که تیم‌های فرهنگ ایثار ایرانیان و شاهد فسا با ۳ امتیاز چهارم و پنجم هستند و نفت امیدیه نیز با یک امتیاز قعرنشین است.

این مسابقات به صورت متمرکز و طی ۲ دور رفت و برگشت به انجام می‌رسد و ۲ تیم برتر راهی مرحله بعد می‌شوند و تیم انتهای جدول نیز به دسته دوم سقوط می‌کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com