کد خبر ۵۳۴۹۱ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۴

مشکل فاضلاب پردیسان قم سبب نارضایتی مردم شده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مشکلات فاضلاب پردیسان را مدنظر قرار داد و گفت: مشکلات فاضلاب پردیسان باوجود جمعیتی بیش از 150 هزارنفری سبب نارضایتی مردم شده است و برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور عصر امروز در نشست مشترک مدیران وزارت نیرو با مدیران استان قم، با اشاره به اهمیت انتقال آب به قم اظهار داشت: فلسفه ساخت سد کوچری برای قم بوده ولی متأسفانه به کام قم نیست و برداشت‌های بسیاری از آن می‌شود.

وی با بیان اهمیت انتقال مدیریت سد کوچری به قم برای جلوگیری از مشکلات آینده ابراز کرد: پوسیدگی شبکه انتقال آب به قم از مشکلات عدیده‌ای بوده که برای قم مشکل‌ساز شده است و منجر به هدر رفت آب در طول مسیر شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مشکلات فاضلاب پردیسان را مدنظر قرار داد و افزود: مشکلات فاضلاب پردیسان باوجود جمعیتی بیش از 150 هزارنفری سبب نارضایتی مردم شده است و برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به مشکل فاضلاب پردیسان خاطرنشان کرد: توجه و مدیریت فاضلاب سبب اختصاص حق آبه به صنایع و پساب برای فضای سبز استان می‌شود و حتی می‌توان برای دریاچه نمک که کانون ریز گردها بوده مشکل آن را مرتفع کرد.

ذوالنور تصریح کرد: باید همه مسئولان برای فاضلاب پردیسان همت کنند و این پروژه نیازمند 150 میلیارد تومان اعتبار بوده که ما در مجلس به دنبال حمایت از این پروژه هستیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com