کد خبر ۵۳۶۰۶ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۱

تاکید استاندار یزد بر غیر آلایندگی زیست محیطی مجتمع صنعتی چادرملو !

استاندار یزد بر غیر آلایندگی زیست محیطی مجتمع صنعتی چادرملو اردکان تاکیدکرد و گفت: عوامل محیط زیستی برای بنده مهم است و نظر تشکل‌های محیط زیستی که با دغدغه این امر را دنبال می‌کنند نیز برای من مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اردکان گویا؛ استاندار یزد از مجتمع صنعتی چادرملو اردکان برای بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی که 2 واحد آن گازی و یک واحد آن بخار است بازدید کرد.

محمود زمانی قمی گفت: استان یزد در حوزه توسعه فولاد در همه بخش ها پیشرفت نسبتا خوبی داشته است امروز از نزدیک با مسائل مرتبط با این حوزه اشنا شدیم که مدیریت در همه بخش های این واحد کاملا چشم گیر بود.

استاندار یزد افزود: رعایت اصول استاندارد در این مجتمع چشمگیر بود. که نیروگاه سیکل ترکیبی که 2 واحد گازی و یک واحد بخار و یکی ز اجزای فولاد است در اینده نزدیک با حضور شخصیت های کشوری در دهه فجر به بهره برداری می رسد. 

زمانی قمی ادامه داد: طبیعتا لازم  بود که با این بخش آشنایی بیشتری پیدا کنیم و از نزدیک با مدیران این واحد صنعتی در خصوص طرح ها گفتگو شود زیرا از حیث  توسعه اینده نگرانیهای بوده که این بازدید به منزله رفع نگرانی از طرح ها انجام شد.

استاندار تاکید کرد: طی این بازدید  مشاهده شد که تمام استاندارهای برای رفع الودگی هوا مد نظر مسولان است و در رفع ان کوشا بوده اند و چیزی بنام الایندگی در این یک ساعت و اندی که بازدید شد به چشم نیامد.

وی با تاکید بر حفظ محیط زیست اظهار داشت: عوامل محیط زیستی برای بنده  مهم است و نظر تشکل های محیط زیستی و همه انهایی که با دغدغه این امر را  دنبال می کنند نیز برای من مهم است و طی گزارشات داده شده این  بازدید صورت گرفته شد.

زمانی قمی عنوان کرد: از همینجا از تشکلات محیط زیستی دعوت می شود که بازدیدی از مجتمع صنعتی چادرملو اردکان داشته باشند و با مسولان این واحد گفتگو کنند هر جا که به استانداردها خدشه وارد می شود با هماهنگی مدیران این مجتمع  اصلاح شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com