کد خبر ۵۳۸۴۰ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰

مراسم چهلم آیت‌الله حائری در سه شهر برگزار می‌شود

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی در سه شهر شیراز، قم و تهران با سخنرانی علمای برجسته‌ای حوزه علمیه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، مراسم چهلمین روز ارتحال آیت‌الله حائری‌شیرازی، نماینده سابق مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه‌ی سابق شیراز بعد از نماز مغرب و عشای امروز 9 بهمن با سخنرانی آیت‌الله میرباقری و با موضوع آخرین وصیت آیت‌الله حائری، علوم انسانی اسلامی، در مسجد اعظم شهر مقدس قم برگزار می‌شود .

عصر روز چهارشنبه 11 بهمن نیز قرار است مراسمی با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رنجبر و با موضوع ابعاد شخصیتی آیت‌الله حائری‌شیرازی در مسجد امام صادق(ع) تهران برپا شود.

همچنین عصر پنجشنبه 12 بهمن و در اولین روز از دهه‌ی مبارک فجر، از ساعت 15 تا 17 مراسمی در بزرگداشت اربعین ارتحال آیت‌الله حائری‌شیرازی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

در این مراسم که همزمان با مراسم سالروز ارتحال آیت‌الله صدرالدین حائری است، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبری، رییس شورای سیاستگزاری ائمه‌ی جمعه کشور با موضوع آیت‌الله حائری و امامت جمعه، سخنرانی خواهد داشت.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com