کد خبر ۵۴۰۸۵ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۰

قم|9 هزار نفر در سامانه قرآنی اوقاف استان قم ثبت‌نام کرده‌اند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم رونق و اهتمام ویژه شهروندان نسبت به مسئله قرآن را مورد توجه قرار داد و گفت: تاکنون بیش از 9 هزار نفر از مردم شهر مقدس قم در سامانه قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم در جلسه شورای عمومی استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه استان همزمان با سایر دستگاه‌ها ویژه‌برنامه‌های متنوعی را برای دهه فجر انقلاب اسلامی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به مأموریت‌های مهم و اساسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: مدیریت و ساماندهی بقاع متبرکه، موقوفات و مسئله قرآن کریم سه مأموریت مهم و اساسی اوقاف و امور خیریه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با تأکید بر استقبال قابل‌توجه مردم استان از طرح‌های قرآنی اوقاف گفت: در سال 95 بیش از 3 هزار نفر در آزمون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم شرکت کرده بودند، همچنین 2 هزار نفر از اعضا و فعالان قرآن مؤسسات قرآنی دیگر نیز در سامانه قرآنی اوقاف شرکت کرده بودند.

حسینی مقدم، رونق و اهتمام ویژه شهروندان نسبت به مسئله قرآن را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: تاکنون بیش از 9 هزار نفر از مردم شهر مقدس قم در سامانه قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: توان و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف استانی و اداره کل اوقاف استان چشمگیر و قابل‌توجه است، همچنین بیش از 7 هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان در سامانه قرآنی اوقاف در رشته‌های مختلف حفظ قرآن کریم و دو هزار نفر نیز در بخش مفاهیم قرآنی در سامانه قرآنی اوقاف استان قم ثبت‌نام کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: باید ستادی برای برگزاری آزمون جامع قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه توسط مسئولان استانی شکل بگیرد، استان قم در بین شهرستان‌های کشور درزمینهٔ قرآنی رتبه دوم را در سال جاری کسب کرده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com