کد خبر ۵۴۲۵۱ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷
آیت‌الله علوی گرگانی:

شجره طیبه سپاه باید هر روز قدرت یابد

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب را از خود بدانید و نگذارید نفوذی ورود پیدا کند عنوان کرد: شما برتر از همه گروه‌ها هستید به شرطی که قدر نظام و رهبر را بدانید. شجره طیبه سپاه باید هر روز قدرت یابد تا این انقلاب را به سراسر دنیا رسانده و زمینه ظهور ولیعصر(عج) حضرت فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از نیروهای مسلح و سپاهیان ضمن تسلیت ایام عزاداری فاطمیه اظهار کرد: مصادف بودن ایام شهادت حضرت با دهه فجر نشاندهنده ارتباط حضرت با انقلاب است و لازم است به درک عمیق در این زمینه برسیم.

وی خاطرنشان کرد: شما فرزندان انقلاب هستید؛ اگر شما قدر خود را بدانید نباید خود را با دیگران مقایسه کنید؛ انسان باید نقش خود را در عالم پیدا کند. فرد خودشناس عظمت خداوند را درک می‌کند.

این مرجع تقلید گفت: فرد سپاهی باید معتقد به سپاه باشد و کار خود را با توجه و آگاهی انجام دهد چرا که سپاه فرزند انقلاب، امام و مراجع است.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید پست و جایگاه خود را بشناسد و درک کند چه پستی دارد تا به دلسوزی بپردازد و حرکات ناشایست انجام ندهد.

آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد: فرزند انقلاب بودن نعمت است بنابراین باید در زمینه حرکات خانوادگی و اجتماعی مراقبت کنید.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب را از خود بدانید و نگذارید نفوذی ورود پیدا کند عنوان کرد: شما برتر از همه گروه‌ها هستید به شرطی که قدر نظام و رهبر را بدانید. شجره طیبه سپاه باید هر روز قدرت یابد تا این انقلاب را به سراسر دنیا رسانده و زمینه ظهور ولیعصر(عج) حضرت فراهم شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com