کد خبر ۵۴۵۲۵ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

فعالیت ها و مدال های ورزشی استان قم 17درصد رشد داشته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه در مسابقات پارالمپیک دو نماینده از قم حضور داشتند، گفت: فعالیت ها و مدال های ورزشی استان قم نسبت به سال های گذشته در مجموع 17درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسن عابدی  در گفتگو با قم فردا با اشاره به برنامه های برنامه این مجموعه در آینده، اظهار داشت: برای اولین بار با تمام سختی ها توانستیم سال گذشته مسابقات کشتی جام تختی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: امسال هم قصد داریم برای بار دوم میزبانی این مسابقات را در قم داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به خیرین ورزش یار، گفت: در حال پیگیری هستیم تا انجمن خیرین ورزش یار را در استان تشکیل دهیم تا این خیرین ورزش استان را در بحث های مختلف کمک کنند.

وی بیان داشت:استان قم در کسب مدال های جهانی نسبت به سال قبل 117 درصد رشد داشته است که در کل مجموع مدال ها و فعالیت های ورزشی هم 17 درصد رشد داشته ایم.

عابدی با اشاره به کسب استان برتر در ورزش برای دومین سال متوالی، افزود: درآمدهای اداره کل در سال 95 و 96 نسبت به سال های قبل چند برابر شده است، البته با مدیریت بهتر سعی شده است از موارد پرت جلوگیری شود.

وی ابراز داشت:امروز درآمدها بین تمام هیئت ها با توجه به عملکرد آنها توزیع می شود و هر هیئتی که برنامه منطقی داشته باشد تمام اعتبارات آن را تامین می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه اعتبارات بخش ها هم نسبت به سال 93 چند برابر شده است، گفت: بخش ها برای اجرای برنامه های فرهنگی هر اعتبار نیاز داشته باشند را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش آمادگی دارد هزینه میزبانی مسابقات کشوری، بین المللی و... در هر رشته ورزشی را تامین کند.

عابدی با اشاره به ایجاد ستاد بازی های آسیایی و المپیکی از سال 94 در قم، خاطرنشان کرد: این ستاد عملکرد ورزشکاران در سال را بررسی  می کند تا ورزشکارانی که امکان قهرمانی و کسب مقام را دارد معرفی و بر روی آن سرمایه گذاری انجام بگیرد و اعتبارات لازم برای اعزام به مسابقات کنار گذاشته شود.

وی یادآور شد: این ستاد برای سال 1397 پیش بینی دو میلیارد ریال اعتبار را کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه بعد از 28سال در پارالمپیک دو نماینده داشتیم که هر دو طلا کسب کردند، گفت: امیدواریم در بازی های آسیایی و المپیک 2020 هم استان قم در رشته های مختلف نماینده داشته باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com