کد خبر ۵۴۸۰۷ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

قم| 15 پروژه گردشگری به مناسبت دهه فجر در قم افتتاح شد

15 پروژه گردشگری با اشتغال‌زایی مستقیم برای 363 نفر در قم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، این افتتاح طی مراسمی که از ساعات آغازین پیش از ظهر امروز کار خود را در مرکز گردشگری سلامت الوند قم آغاز کرد، انجام شد.

در ابتدای این مراسم جعفری، مدیر مجموعه گردشگری سلامت الوند به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای نمود موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه یک مجموعه شکیل با مدیریتی دانش‌محور انگیزه‌های فراوانی برای موفقیت ایجاد می‌کند، افزود: بنده سلامتی و بهبود خود را پس از طی یک دوره بیماری با کمک مجموعه‌های گردشگری سلامتی به دست آورده‌ام و این قدمی برای راه‌اندازی مجموعه الوند شد.

جعفری با بیان اینکه برای 32 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است، تأکید کرد: در استان قم قابلیت‌های فروانی وجود دارد که با پرداختن به آن می‌شود وضع موجود را به بهترین نحو به بهترین وضع ممکن تغییر داد.

پانزده پروژه گردشگری به مناسبت دهه فجر در قم افتتاح شد

در ادامه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم ایراد سخن کرد و از افتتاح 15 پروژه گردشگری به مناسبت دهه فجر در قم خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر 63 میلیارد و دویست و پنجاه‌ودو میلیون تومان راه‌اندازی شده است.

رضایی با بیان اینکه هم‌اکنون 17 پروژه در دست راه‌اندازی و 20 پروژه به بهره‌برداری رسیده‌ داریم، اظهار داشت: پروژه‌های افتتاح‌شده به مناسبت دهه فجر برای 363 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی مجموعه سلامت الوند را پروژه‌ای حیاتی برای استان خواند و گفت: مسئله سلامتی با دیدگاه گردشگری موضوعی مهم برای استانی که رفت‌وآمد بسیار همچنین سرمایه‌گذاران فراوان دارد تلقی می‌شود.

گردشگری سلامت در استان قم جایگاهی ویژه دارد

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: موضوع سلامت مسئله‌ای نیست که بتوان روی آن ارزش‌گذاری کرد و هر آنچه با جدیت به آن پرداخته شود باز هم کم است و جای کار فراوانی دارد.

غضنفری افزود: اگر بدانیم روی پروژه‌ای پژوهشی علمی انجام‌شده تا به نتیجه برسد آن را به بهترین شکل ممکن حمایت کرده و حتی اگر به سرمایه‌گذار و مسائل دیگری نیازمند باشد به نیازشان پاسخ‌خواهیم داد.

وی با بیان اینکه پروسه انجام سرمایه‌گذاری در استان قم تنها ظرف دو هفته امکان‌پذیر است، افزود: به تمام نیازهای سرمایه‌گذاران برای اینکه در سرمایه‌گذاری خود موفق باشند پاسخ مثبت خواهیم داد و از هیچ کمک دریغ نمی‌کنیم.

در پایان این مراسم گواهینامه استاندارد به مدیر هتل بین‌المللی قم اعطا شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com