کد خبر ۵۵۸۰۱ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴

شیراز| برق جدید فارس به دنبال پایان دادن به 8 هفته ناکامی

در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال ساعت 14:15روز یک‌شنبه 6 اسفندماه دو تیم برق جدید فارس و ماشین‌سازی تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی تیم برق جدید فارس در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

رضا قاسمی، محمد حسین محمدی، محمدعلی ملامحمدی و وحید مالکی داوران این دیدار هستند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم برق جدید فارس پایان یافت.  

تیم برق جدید فارس هفته پیش بعد از 4 هفته شکست متوالی مقابل صبای قم موفق به کسب یک امتیاز شد. این تیم که در 8 هفته گذشته طعم پیروزی را نچشیده است با جذب رحمان رضایی به عنوان سرمربی امید زیادی به بازگشت به دوران طلایی نیم‌فصل نخست دارد. شاگردان رضایی در این دیدار خانگی چشم به کسب 3 امتیاز کامل دارند.

تیم برق جدید فارس تا اینجای کار با 8 برد، 9 تساوی، 7 باخت و کسب 33 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند. این تیم در صورت برد در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌گیری گل گهر مقابل تیم فجر شهید سپاسی به رده دهم جدول می‌رسد.

در مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز قرار دارد که با 6 برد، 9 تساوی، 9 شکست و کسب 27 امتیاز در رده چهاردهم جدول 18 تیمی قرار دارد.

تیم برق جدید فارس در 24 بازی گذشته خود 21 گل زده و در مقابل 20 گل دریافت کرده است. تیم ماشین‌سازی تبریز در 24 بازی گذشته 18 گل زده و در مقابل 25 گل دریافت کرده است. خط دفاع و خط حمله تیم ماشین‌سازی ضعیف است و شاگردان رضایی می‌توانند از همین نقطه ضعف برای پیروزی استفاده کنند.

در حال حاضر تیم‌های نفت مسجد سلیمان با 49 امتیاز، خونه به خونه بابل با 45 امتیاز و بادران تهران با 44 امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم‌های ایرانجوان بوشهر با 21 امتیاز، صبای قم با 12 امتیاز و راه‌آهن تهران با 4 امتیاز سه تیم انتهای جدول هستند.

نتایج قبلی تیم برق جدید فارس

تیم برق جدید فارس در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم ملوان بندرانزلی یک بر صفر مغلوب شد. در هفته دوم در دیداری خانگی مقابل راه‌آهن تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر بر این تیم غلبه کرد و در هفته سوم مقابل شهرداری ماهشهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این تیم در هفته چهارم رقابت‌ها یک بر صفر از سد شهرداری تبریز گذشت. در هفته پنجم نیز با نتیجه یک بر صفر اکسین البرز را پشت سرگذاشت و در هفته ششم مقابل مس کرمان بدون گل به تساوی رسید.

نارنجی‌پوشان شیراز در هفته هفتم با نتیجه 2 بر یک از سد صبای قم گذشتند. در هفته هشتم مقابل ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر پیروز شدند و در هفته نهم مقابل تیم مدعی بادران تهران 2 بر صفر پیروز شدند.

تیم برق جدید فارس در هفته دهم مقابل تیم نساجی به تساوی یک بر یک دست یافت. در هفته یازدهم مقابل تیم فجر شهید سپاسی با گلی که به اشتباه به دروازه خود وارد کرد بازی برده را یک بر یک به پایان بردند.

این تیم در هفته دوازدهم مقابل تیم مس رفسنجان 2 بر یک پیروز شد. در هفته سیزدهم مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. در هفته چهاردهم نیز مقابل تیم ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک رسید و در هفته پانزدهم مقابل آلومینیوم اراک یک بر صفر مغلوب شدند.

برقی‌ها در هفته شانزدهم مقابل گل‌گهر سیرجان 2 بر یک پیروز شدند. در هفته هفدهم مقابل خونه به خونه بابل به تساوی 2 بر 2 رسیدند. در هفته هجدهم مقابل تیم ملوان بندر انزلی به تساوی بدون گل دست یافتند. در هفته نوزدهم مقابل تیم راه‌آهن تهران بدون گل به تساوی رسیدند.

تیم برق جدید فارس در هفته بیستم مقابل تیم شهرداری ماهشهر با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد. در هفته بیست و یکم مقابل شهرداری تبریز 2 بر صفر بازی را واگذار کرد و در هفته بیست و دوم مقابل اکسین البرز یک بر صفر مغلوب شدند.

برقی‌ها در هفته بیست و سوم مقابل تیم مس کرمان یک بر صفر بازی را واگذار کرند و در هفته بیست و چهارم مقابل تیم صبای قم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com