کد خبر ۵۶۰۶۴ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم:

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی شهرداری قم

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم گفت: این مرکز در 10 رشته فنی و مهندسی بدون کنکور برای نیمه دوم سال ۹۶-۹۷ دانشجو می‌پذیرد.

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی شهرداری قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ملایی،رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم از پذیرش بدون کنکور مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم خبر داد و اظهار کرد: این مرکز آموزشی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در نیمه دوم سال ۹۶-۹۷ از بین واجدان شرایط دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: پذیرش بدون کنکور، پذیرش با گواهی دیپلم بدون پیش‌دانشگاهی از جمله مزایای ثبت نام برای تحصیل در این مرکز است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به نحوه ثبت نام در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم گفت: علاقمندان می‌توانند با دریافت دفترچه از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام کنند.

ملایی رشته‌های موجود در مرکز آموزش علمی کاربردی در مقطع کاردانی را مورد توجه قرار داد و گفت: عمران گرایش امور پیمان‌ها، کاردانی شهرسازی، معماری، اطفای حریق شهری، حقوق گرایش حقوق ثبت رشته‌هایی هستند که در حال حاضر دانشجویان در آنها به تحصیل اشتغال دارند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به رشته‌های مورد پذیرش در مقطع کاردانی و کارشناسی در نیمه دوم سال ۹۶ -۹۷ را اطفای حریق شهری، فنی معماری، معماری شهری و فنی عمران دانست و تصریح کرد: ترافیک شهری، فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیکی شهر، فنی عمران امور پیمان‌ها و فنی شهرسازی از رشته‌های مورد پذیرش در این مقطع هستند.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز آموزشی در مقطع کارشناسی نیز در رشته حرفه‌ای مدیریت آموزش‌های شهروندی دانشجو می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی QOMMU.IR اطلاعات بیشتر را کسب و پیش ثبت نام انجام دهند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com