کد خبر ۵۶۱۸۳ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۹

بازارچه عرضه محصولات زنان کارآفرین کمیته امداد قم برپا می‌شود

قم - معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از برپایی بازارچه عرضه محصولات زنان کارآفرین کمیته امداد در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، محمود تلخابی در نشست خبری که ظهر یکشنبه در سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم برگزار شد، در رابطه با ماندگاری اشتغال‌های ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد، اظهار کرد: مباحث مدیریتی به خصوص مدیریت بازاریابی مشاغل خرد و کوچک نشان می‌دهند که ۸۰ درصد مشاغل خرد و کوچک در دو سال اول محکوم به شکست هستند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: با توجه آمار عملکرد کمیته امداد در سال‌های اول متفاوت با این موضوع است و تقریباً در سال اول ۲۰ درصد طرح‌ها ریزش دارند.

به گفته وی در برنامه ششم توسعه رفتن کمیته امداد به سوی مشاغل جدید پیش بینی شده است، قرار است که در سال اول شرکت‌های دانش بنیان شناسایی شده و از سال دوم دو طرح دانش بنیان اجرایی شود.

تلخابی از برگزاری نمایشگاه محصولات زنان تحت پوشش کمیته امداد هم خبر داد و افزود: با تعاملی که کمیته امداد با اداره کل راه و شهرسازی داشت تعدادی از غرفه‌های بازارچه تجاری خورشید برای عرضه محصولات زنان کارآفرین در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: تاریخ برگزاری بازارچه از ۱۰ اسفند لغایت ۱۵ فروردین سال ۹۷ خواهد بود و عمده محصولاتی که ارائه می‌شود از تولیدات زنان کارآفرین امداد است که عرضه این محصولات می‌تواند درآمد خوبی برای شب عید این خانواده‌ها ایجاد کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com