کد خبر ۵۶۱۸۹ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
استاندار قم:

سال آینده کلیه برنامه های استان براساس توسعه اشتغال باشد

قم- ایرنا- استاندار قم با اشاره به اینکه حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال از اولویت های اصلی قم در سال 97 است، گفت: باید در سال آینده همه برنامه ها بر اساس توسعه اشتغال تدوین و چهره فقر مطلق از جامعه زدوده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از استانداری، سید مهدی صادقی روز یکشنبه در جلسه شورای معاونان استانداری قم خاطرنشان کرد: نظارت بر روند اجرای فعالیت هایی که بر اساس سیاست های کلی دولت تدبیربه دستگاهها ابلاغ شده، باید به صورت کامل و دقیق انجام شود.
وی ادامه داد: توجه به اینکه شاخص های تحقق اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید انجام برنامه ها در مسیری قرار گیرد تا زمینه حصول نتایج ملموس اقتصادی در استان فراهم گردد.
صادقی همچنین با تاکید بر اهمیت نشاط اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد: دشمنان برای القای یاس و ناامیدی در جامعه تلاش می کنند، بنابراین ما باید برای نسل جوان و آینده سازان کشور چاره اندیشی و با فعالیت های خالصانه، امید را در بین مردم گسترش دهیم.
استاندار قم، انکار دستاوردهای نظام و ظرفیت ها و استعدادهای مردمی که مهمترین سرمایه های کشور هستند را از اهداف دشمنان برای مایوس کردن مردم برشمرد و گفت: تلاش برای رواج اخلاق اسلامی، عمومی کردن فرهنگ دیانت، ارتقاء سطح آگاهی جامعه، ارتقاء فرهنگ شهروندی و تلاش برای گرایش به علم و مطالعه از مواردی هستند که مسئولان باید در راستای خنثی نمودن اهداف دشمنان به آنها توجه داشته باشند.
وی تصریح کرد:باید توجه جدی به رفاهیات مادی و معنوی کارکنان در دستور کار مدیران قرار گیرد تا با ایجاد ارتباط معنوی دوسویه بین مدیران و کارکنان و یکپارچگی در سازمانها، شاهد افزایش کارآمدی سیستم در انجام وظایف باشیم.
استاندار قم همچنین با اشاره به شرایط بحرانی آب در کشور و قم، گفت: باید در تمامی بخش ها برای منابع آبی که جزئی از زیرساخت های توسعه هستند، برنامه ریزی کنیم.
7401/ 6133/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com