کد خبر ۵۶۳۲۸ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴

قم| برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی با اصناف متخلف در ایام نوروز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: نظارت‌های استانی بر خدمات و فعالیت‌های اصناف کاملاً مستمر و بازدارنده بوده و با واحدهای متخلف نیز برخوردی قاطع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار و تأمین ارزاق، که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: باید تمهیداتی در استان اندیشیده شود که نیاز شب عید شهروندان از روزها قبل از این آن این ایام کاملاً آماده و دسترس باشد.

وی با انتقاد از وضعیت نامشخص برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان قم، افزود: باید تا روز جمعه این هفته برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان قم تعیین تکلیف شده و گزارش آن به دبیرخانه ارسال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تأکید بر ضرورت نظارت‌های مستمر و دقیق بر فعالیت اصناف در روزهای عید نوروز گفت: نظارت‌های استانی بر خدمات و فعالیت‌های اصناف کاملاً مستمر و بازدارنده بوده و با واحدهای متخلف نیز برخورد می‌شود.

غضنفری با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر نانوایی‌های استان قم در روزهای عید نوروز عنوان کرد: برای فعالیت بیشتر نانوایان در ایام عید نوروز هیچ‌گونه محدودیتی در ارائه سهمیه‌های بیشتر وجود ندارد اما باید ارائه سهمیه‌ها با نظارت‌های کافی انجام شود.

وی با تأکید بر اهمیت و نیاز استان به هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها در مباحث خدماتی خاطرنشان کرد:باید سیاست هم‌افزایی و تعامل در شهر قم در بین دستگاه‌های استانی برای بهبود و پیشرفت کارها انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم  آمادگی استان برای استقبال از نوروز 97 را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: با مقدمات،تدارکات و اقدامات صورت گرفته استان قم آماده استقبال از عید نوروز 97 بوده و سیر خدمات‌رسانی امسال بهتر از سال‌های آینده انجام خواهد شد.

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در بخشی از این جلسه، تصریح کرد: در ایام نوروز کشتارگاه‌های مرغ و طیور استان به‌صورت مکفی به ارائه خدمات خواهند پرداخت و در این زمینه شاهد هیچ‌گونه کمبودی در بازار نخواهیم بود.

حسن طلایی تأکید کرد: در سطح استان قم استفاده و اقبال نسبت به مرغ منجمد بسیار پایین بوده و عمده مرغ‌های منجمد نیز در سطح رستوران‌ها و برخی فروشگاه‌های بزرگ برای ذخیره‌سازی و ایمنی در برابر افزایش قیمت‌های احتمالی عرضه می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com