کد خبر ۵۶۴۰۷ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹

قم|200 عضو جدید به مجمع عمومی جامعه مدرسین افزوده می‌شوند‌

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مجمع عمومی جامعه مدرسین یک مجمع پویا و زنده است که قرار است 200 نفر عضو جدید به زودی به این مجمع افزوده شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی در هشتمین اجلاسیه مجمع عمومی جامعه مدرسین که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: مجمع عمومی جامعه مدرسین را یک مجمع پویا و زنده است که قرار است ‌200 نفر عضو جدید به زودی به این مجمع ملحق می‌شوند.

وی افزود: 25 اجلاسیه در حدود 3 سال و نیم برگزارشده و مجمع عمومی جامعه مدرسین در این مدت 4 تفاهم نامه نیز با برخی مراکز داشته است. هیئت رئیسه مجمع با مراجع عظام تقلید دیدار داشته و فرمایشات و دستورات آن‌ها را تا جایی که در توان بوده اجرا کرده است و همواره منویان رهبری را سر لوحه کار خورد قرار داده است.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: از مهم‌ترین تفاهم‌نامه می‌توان به تفاهم نامه با مجمع نمایندگان طلاب و فضلا حوزه علمیه قم، تفاهم نامه با انجمن‌های علمی حوزه و تفاهم‌نامه با مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران اشاره کرد.

وی با اشاره به تفاهم نامه آستان قدس گفت: این تفاهم نامه یکی از بهترین تفاهم‌نامه‌های کشور است که بر اساس آن 320 نفر از اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در 18 موضوع می‌توانند با آستان قدس رضوی همکاری داشته باشند. صدور کارت برای اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین به همت هیئت رئیسه ممکن شده ‌و به زودی کارت عضویت برای اعضا صادر خواهد شد.

بنیادی صدور 14 بیانه توسط مجمع عمومی جامعه مدرسین از اول مهر ماه در موضوعات مختلف اجتماعی ملی و بین المللی، تشکیل گروه مشورتی با حدود 28 نفر از اساتید توسط هیئت رئیسه، تشکیل گارگروه استانی را از دیگر فعالیت‌های این مجمع بر شمرد. بحث اخلاق به عنوان موضوع مهم و رکن حوزه‌ها باید کارشناسی شود که در این راستا در مدیریت قبلی حوزه در معاونت تهذیب و مرکز صیانت تحقیقات میدانی جامعی صورت گرفت که باید ادامه یابد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com