کد خبر ۵۶۵۸۱ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶
دبير هیأت تيراندازی با كمان استان قم عنوان کرد؛

کسب ۲ مدال رنگارنگ حاصل تلاش کمانداران قمی

فتحی از موفقيت دو كماندار قم در كسب مدال از پيكارهای رنكينگ كشور و انتخابی تيم ملی كارگران ايران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛احمد فتحی،دبيرهیأت تيراندازی باكمان استان قم،گفت:مسابقات داخل سالن تیراندازی باکمان رنکینگ ایران به واسطه اینکه انتخابی تیم ملی داخل سالن کارگران ایران را بود ازنظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شد و کمانداران قم در مجموع عملکرد بسیار خوبی داشتند.

دبیرهیأت تیراندازی باکمان استان قم گفت:این رقابت‌هابر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی با کمان به میزبانی هیأت همدان به انجام رسید و شرکت کنندگان در مدت دو روز با عنوان گرامیداشت 600 شهید استان همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند و هر دو نماینده قم نیز مدال گرفتند.

وی افزود:خانم رویا شاه‌مرادی ورضا دهپرور نمایندگان قم در چهارمین مرحله مسابقات رنکینگ تیراندازی با کمان کشور و انتخابی تیم ملی داخل سالن کارگری بودند و با حریفان خود برای کسب عناوین برتر رقابت کردند، در حالی که رقابت‌ها در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار شد.

فتحی بیان کرد:رقابت‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و در رشته کامپوند بانوان خانم رویا شاه‌مرادی با عملکردی بسیار خوب و خیره کننده در ادامه موفقیت‌های خود رتبه نخست را کسب کرد، ضمن اینکه مائده برجی از هیأت زنجان و سحر قادری از هیأت کرمانشاه دوم و سوم شدند.

وی یادآورشد:کماندارانی از 16 استان اصفهان، البرز، آذربایجان‌غربی، تهران، قم، مرکزی، گیلان، گلستان، کرمانشاه، یزد، همدان، فارس، خراسان شمالی، زنجان، چهار محال وبختیاری و خوزستان در رشته‌های ریکرو و کامپوند این دوره به میدان رفتند.

وی به نتایج به دست آمده در پیکارهای رشته کامپوند آقایان نیز اشاره و عنوان کرد:دراین رشته مجید کیان‌زاد از تیم هیأت تیراندازی با کمان اصفهان روی سکوی نخست ایستاد و رضا ده‌پرور از تیم هیأت قم به مقام نایب‌قهرمانی رسید، ضمن اینکه احمد اکبری از هیأت قزوین به مقام سوم بسنده کرد.

انتهای پیام /ح

موفقيت كمانداران قم در كسب 2 مدال انتخابی تيم ملی كارگران
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com