کد خبر ۵۷۱۳۲ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۳
وزیری در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

روستای کوئیک مقصد دانشجوجهادگران آزاد قم می‌شود/ از ۳ فروردین عازمیم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم گفت: از ۳ تا ۱۳ فروردین برای اجرای اردو‌های جهادی مناطق زلزله‌زده غرب کشور در روستای کوئیک سرپل ذهاب حضور خواهیم یافت.

سید امیرفرنام وزیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان قم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: برای اجرای اردو‌های جهادی مناطق زلزله زده غرب کشور از سوم تا سیزدهم فروردین در روستای کوئیک سرپل ذهاب حضور خواهیم یافت.

وزیری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و عمرانی از جمله اقدامات در روستای کوئیک خواهد بود، ادامه داد: منبع درآمد اهالی این روستا از طریق دام است و ما برنامه‌ای داریم تا برای دام آنان آخور درست کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان قم افزود: بیشتر اهالی به دنبال این هستند تا دام خود را بفروشند و در شهر ساکن شوند و یکی از اهداف ما این است تا بستر مناسبی برای ادامه فعالیت و زندگی این عزیزان در روستا فراهم کنیم.

وی با اشاره به ساخت دستشویی و حمام در این مناطق گفت: حضور تیم روانشناسی و تیم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بخشی از فعالیت فرهنگی در این روستا را انجام خواهیم داد.

وزیری در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۴۰ نفر از برادران و در صورت تایید حضور خواهران، تعداد ۶۰ نفر خواهر در این اردو شرکت خواهند کرد و تعداد نفرات بصورت همزمان در روز ۳ فروردین به این مناطق اعزام می‌شوند.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com