کد خبر ۵۷۱۴۵ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۹
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم:

9 داروخانه کشیک در نوروز در قم فعال است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:علاوه بر داروخانه های شبانه روزی،9 داروخانه کشیک در تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود.

9 داروخانه کشیک در ایام نوروز در قم فعال استمیلانی،معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگو با خبرنگار  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ با اشاره به اجرای برنامه های معاونت غذا و دارو دانشگاه در ایام نوروزاظهار کرد: علاوه بر داروخانه های شبانه روزی، 9 داروخانه روزانه نیز به عنوان کشیک فعال در ایام تعطیلات نوروزی جهت ایجاد پوشش در مناطقی که دسترسی به داروخانه های شبانه روزی مقدور نیست، فعال خواهند بود.

وی افزود: این معاونت در حوزه های مدیریت نظارت بر مواد غذایی،آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، اداره تجهیزات پزشکی و مدیریت دارو و غیره فعالیت می کند که در ایام نوروز نیز با معرفی کشیک خدمات رسانی خواهد کرد.

 میلانی بیان کرد: علاوه بر مشخص کردن داروخانه های سطح شهر، داروخانه های بخش ها و روستایی را نیز هماهنگ کرده و لیست کشیک داروخانه های منتخب به منظور تامین داروی بیماران خاص در ایام تعطیلات نیز اعلام شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: با توجه به حضور زائران و مسافران و نیاز دارویی آنها، دپوی لازم برای داروی مورد نیاز انجام شده و مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.

میلانی تاکید کرد: به منظور فرهنگسازی دارویی، طراحی پمفلت با موضوع توصیه های غذایی و دارویی و مطالب نوروزی جهت ارسال به ستاد تسهیلات نوروزی انجام و در اختیار این ستاد قرار گرفته است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: بازرسی از مراکز تحت پوشش اعم از داروخانه ها، شرکت های پخش،کارخانجات مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، کارگاه های پخت سوهان وغیره در نوروز نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 02536162635 تماس بگیرند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com