کد خبر ۵۷۲۹۵ انتشار : ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸

سردار اشتری: پلیس برای خدمت به مسافران نوروزی در آماده باش کامل است

قم - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که پلیس از 24 اسفند 96 تا 15 فروردین امسال برای خدمت به مسافران نوروزی در آماده باش کامل است گفت: ناجا با تشکیل قرارگاه های پلیس، موضوع های ترافیکی، امنیتی و مسائل اخلاقی را دنبال می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری روز شنبه در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در قم، پلیس را خدمتگزار مردم و سرباز رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: ما برای خدمت به مسافران نوروزی تمام امکانات خود را به کار گرفته ایم.
وی با تقدیر از حمایت های مراجع تقلید از پلیس گفت: حمایت های مراجع تقلید قوت قلب نیروی انتظامی است که پلیس قدردان این حمایت هاست.
وی با بیان این که نیروی انتظامی در سال 96، ماموریت های بزرگی انجام داده است خاطرنشان کرد: شروع سال، ایام نوروز و حجم گسترده مسافرت ها، انتخابات ریاست جمهوری و تامین امنیت انتخابات که بدون هیچ گونه مشکل امنیتی انجام شد و نیز تامین امنیت پنج میلیون زائر اربعین حسینی با 30 هزار مامور نیروی انتظامی از جمله اقدام های پلیس در این سال بوده است.
اشتری همچنین با اشاره به ناآرامی های دی ماه سال گذشته، گفت: در این ماه در چندین شهر کشور تجمعاتی وجود داشت که با هوشیاری مردم و اقتدار نیروی انتظامی مشکل خاصی در کشور نداشتیم.
تجمع های صنفی مسالمت آمیز چندی پیش در کشور با تحریک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی در چند شهر شد که با هوشیاری ملت، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان اسلام شکست خورد.
وی از برنامه ریزی دشمن برای ایجاد ناامنی در دهه فجر و به ویژه 22 بهمن در داخل و خارج کشور خبر داد و گفت: با حضور باشکوه و تماشایی مردم به ویژه در راهیپمایی 22 بهمن نقشه دشمنان انقلاب ناکام ماند و شاهد یکی از باشکوه ترین راهپیمایی ها 22 بهمن بودیم.
اشتری همچنین ناآرامی های خیابان پاسداران تهران را فتنه ای بزرگ دانست و ادامه داد: متاسفانه تعدادی از همکاران پلیس در آن حوادث به شهادت رسیدند ولی این موضوع موجب افشای پشت پرده فتنه گران و نشان دهنده مظلومیت نظام و پلیس شد.
جمعی از اراذل و اوباش دوشنبه شب (30 بهمن 96) در اقدامی غیرقانونی و کاملا تهاجمی با تجمع در خیابان پاسداران تهران (محدوده کلانتری 102) ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، 3 مامور پلیس و یک نیروی بسیجی را حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
وی در ادامه به وقایع شب چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: با وجود این که عده ای در داخل و خارج به دنبال دامن زدن به حوادث این شب در کشور بودند، ولی با اقدام های صورت گرفته شاهد کاهش 30 درصدی حوادث بودیم.
وی پلیس امروز را پلیسی انقلابی و دینی دانست و گفت: در ارتقای معنویت، حفظ قرآن و نهج البلاغه نیروی انتظامی جزو دستگاه های برتر کشور است.
اشتری همچنین پلیس قم را دارای عملکرد مناسب دانست و گفت: پلیس قم در موضوع های آسیب های اجتماعی، برخورد با ایجاد کنندگان ناامنی و مسائل امنیت اخلاقی عملکرد مناسبی دارد.
فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کند.
7404/ 1175

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com