کد خبر ۵۷۳۴۱ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷
مدیرکل بهزیستی استان قم عنوان کرد؛

فعالیت تیم های سیار بهزیستی در ایام نوروز

سلیقه گفت: تیم‌های سیار بهزیستی در ایام نوروز در اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مستقر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رضاسلیقه، مدیرکل بهزیستی استان قم،امروز با اشاره به برنامه‌های سازمان بهزیستی استان قم در ایام نوروز گفت:در این ایام تمام مراکز شبانه روزی بهزیستی در استان در آماده باش قرار دارد، همچنین اورژانس اجتماعی در قم با شماره 123 به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است.

وی ادامه داد:مراکز بهزیستی استان قم در ایام نوروز به گروه‌هایی همچون افراد در راه مانده، کودکان خیابانی، دختران فراری، زنان بی پناه و متکدیان خدمات ارائه می‌دهند.

سلیقه با اشاره به عملکرد تیم‌های اورژانس اجتماعی در استان قم افزود: این تیم‌ها همکاری‌های خوبی را با کلانتری‌ها در شهر قم دارند، تیم‌های اورژانس اجتماعی در ابتدا مشاوره‌های لازم را به مردم می دهند و عوامل انتظامی در صورت لزوم با حکم مرجع قضایی به منزل ورود می‌کنند.

وی بیان کرد: مواردی از کودک آزاری در استان قم بوده است که با حکم مرجع قضایی، کودک از خانواده گرفته و برای نگهداری به مراکز بهزیستی در قم سپرده شده است، در این موارد کودک مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: مردم اگر در زمینه مسائل اجتماعی مشکلی را دیدند با شماره 123 تماس بگیرند، تیم اورژانس اجتماعی اعزام می‌شود، همچنین تیم‌های سیار بهزیستی در ایام نوروز در اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مستقر هستند.

 

مدیرکل بهزیستی استان قم یادآورشد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در استان از اورژانس اجتماعی حمایت می‌کنند و در این زمینه با این دستگاه‌ها مشکلی نداریم، اورژانس اجتماعی گاهی مجبور است که به صورت لحظه ای تصمیم بگیرد و دستگاه قضایی مجوزهای لازم را در زمینه ورود به منزل در موارد خاص می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی حامی سازمان بهزیستی در استان قم است و با این سازمان همکاری لازم را دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com