کد خبر ۵۷۴۲۴ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳
آیت‌الله سعیدی تأکید کرد؛

ضرورت توجه به مصلحت عموم مردم در فعالیت‌ها

قم - امام جمعه قم گفت: ما نباید درگیر مصلحت خاص باشیم بلکه در فعالیت‌های خود باید به مصلحت عموم مردم توجه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مرتضی سقائیان‌نژاد و دیگر مدیران شهرداری قم با وی، با اشاره به تفسیر دعای تحویل سال، اظهار کرد: خداوند به دست خود تحولی در جهان و طبیعت تحقق می‌بخشد و در همین راستا تغییر و تحولی نیز از ما خواسته است.

امام جمعه قم گفت: گردش خورشید، ماه و سیارات و تغییر طبیعت تغییر و تحولی است که با ارائه خداوند صورت می‌گیرد و انسان در آن نقشی ندارد؛ درکی که ما از این تحول داریم همان تغییر فصل‌ها است که با جسم و جان آن را احساس می‌کنیم.

آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه انسان باید از تغییر و تحول طبیعت الگو گرفته و کارها و تغییرات و تحولات خود را فصل‌بندی کند، تصریح کرد: خداوند طبیعت را طوری قرار داده که در برخی موارد رحمتش برای برخی ضررآفرین است اما کار خدا متوقف به برخی افراد خاص نیست.

وی اضافه کرد: خداوند از این کار می‌خواهد به ما بفهماند که ما نباید درگیر مصلحت خاص باشیم بلکه در فعالیت‌های خود باید به مصلحت عموم مردم توجه کنیم؛ ملاحظات اگر در سرفصل کارهای ما باشد کار ما به مشکل می‌خورد؛ چراکه ملاحظات یکی دوتا نیست و همینطور که جلو می‌رویم افزایش می‌یابد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خطاب به شهردار قم تصریح کرد: اگر مصلحت عام را در فعالیت‌های خود در نظر بگیرید قطعا خداوند کمک کار شما خواهد بود و اهدافتان به سرانجام خواهد رسید.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com