کد خبر ۵۷۵۱۲ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۱
مدیرکل میراث فرهنگی قم:

مجوز حمل و نقل گردشگری در قم صادر می شود

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: با هدف توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت در زمینه حمل و نقل به گردشگران داخلی و خارجی مجوز حمل و نقل گردشگری در قم صادر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، عیسی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: دستورالعمل صدور مجوز خدمات حمل و نقل گردشگری توسط علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابلاغ شده است، از این رو به متقاضیان در صورت داشتن شرایط اعطا می شود.
وی گفت: استفاده از سیستم حمل و نقل مجهز به همراه رانندگان آموزش دیده و مجرب، ارتقای سطح و کیفیت خدمات مربوط به انتقال و جابجایی گردشگران و ارائه خدمات ویژه و امکانات مورد نیاز رفاهی، ایمنی و ارتباطی را در پی خواهد داشت و این امر باعث جلب رضایت گردشگران می شود.
رضایی با اشاره به این که شرکت های حمل و نقل می توانند اقدام به دریافت مجوز کنند افزود: تاسیساتی که دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند نیز در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی این دستورالعمل می توانند اقدام کنند.
وی ادامه داد: در صورتی که متقاضیان مجوزهای لازم را دریافت کنند دوره های آموزشی به رانندگان و نیروهای تخصصی آنان به صورت کوتاه مدت ارائه می شود.
وی با بیان این که مدت اعتبار مجوزها سه ساله است گفت: در صورتی که دارندگان مجوز مقررات و دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان را رعایت کند مجوزها تمدید خواهد شد.
رضایی اضافه کرد: نظارت بر عملکرد، فعالیت، کیفیت و میزان رضایت گردشگران از شرکت های خدمات حمل و نقل گردشگری بر عهده معاونت گردشگری این اداره کل خواهد بود از این رو در صورت مشاهده تخلف و یا وصول شکایت، موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای دریافت شرایط مجوز می توانند به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم واقع در بلوار 15 خرداد مراجعه کنند.
1175 /

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com