کد خبر ۵۷۹۴۴ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
مدیر اداره قرآن ارشاد قم مطرح کرد:

همدلی بیشتر در فعالیت‌های قرآنی در سال ‌جدید

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ مدیر اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم توسعه وحدت و همدلی فعالان قرآنی استان را مهمترین هدف این اداره در سال جدید دانست.

سعید میرعرب در گفت وگو با ایکنا از قم، گفت: اولین برنامه سال جدبد این اداره، برگزاری مراسم تجلیل از خادمان و فعالان و خادمان قرآنی استان قم است که در هفته قرآن عملکرد بسیار مثبتی را عرضه کردند.
وی افزود: برنامه‎های سال جدید در حال تکمیل است و امیدواریم که بتوانیم ظرفیت‎های مناسبی را برای توسعه فعالیت‎های قرآنی در استان فراهم کنیم.
مدیراداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد استان قم بیان کرد: خوشبختانه در سالی که گذشته شاهد همدلی بسیار خوب مجموعه‎های قرآنی استان بودیم که هم در عملکرد و هم در هفته قرآن خود را نشان داد.
وی گفت: در جلسات به این نتیجه رسیدیم که این همدلی و مشارکت و جلسات برای برنامه ریزی به صورت مشترک در سال جدید انجام شودو بتوانیم فعالیت های بهتری داشته باشیم.

توسعه همدلی و رفع مشکلات و استمرار تجلیل‎های قرآنی

میر عرب بیان کرد: از نظر محافل قرآنی سعی داریم که برنامه‎هایی را به شکل مشترک و تجلیل هایی را از فعالان به صورت مشترک انجام دهیم که این کار در فروردین ماه با تجلیل از فعالان هفته قرآن آغاز می شود که در سال آینده به اشکال مختلف پیگیری خواهد شد.
وی گفت: همچنین در سال آینده به دنبال آن هستیم که با کمک اتحادیه موسسات قرآنی استان قم بازدیدهایی از مجموعه های قرآنی داشته باشیم تا از کم و کیف فعالیت ها و هم چنین مشکلات آنها باخبر شده و از طرق مختلف نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنیم.
میرعرب بیان کرد: به منظور توسعه جایگاه فرهنگ قرآنی در جامعه فعالیت های مختلفی مد نظر است که امیدواریم به هدف غایی خود که توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه است برسیم.
اتنهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com