کد خبر ۵۸۳۱۱ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸
حجت‌الاسلام موسوی مطلق عنوان کرد:

حلاوت سخنان امیرالمؤمنین در پای درس نهج‌البلاغه سیدمحمدباقر کتابی

کانون خبرنگاران نبأ ــ محقق و استاد حوزه علمیه قم با صدور پیام تسلیتی به مناسبت رحلت دانشمند فرزانه استاد سيدمحمدباقر كتابى گفت: آن استاد فرزانه عمر خويش را در راه تعليم و تربيت معارف قرآن و عترت سپرى کرد، آنانكه پاى درس تفسير نهج البلاغه از آن مرد بزرگ نشسته‌اند، لذت و حلاوت كلمات اميرالمومنين را درك کرده اند.

حلاوت سخنان امیرالمؤمنین در پای درس تفسیر نهج‌البلاغه سیدمحمدباقر کتابی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به مناسبت رحلت دانشمند فرزانه استاد دكتر سيدمحمدباقر كتابى، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی‌ مطلق، استاد و محقق حوزه علمیه قم پیام تسلیتی صادر کرد که متن کامل پیام به شرح زیر است:

‍«بسم الله الرحمن الرحيم

انالله وانا اليه راجعون

دانشمند فرزانه استاد دكتر سيد محمدباقركتابى، از شاگردان فقيه عارف مرحوم آيت‌الله حاج آقا رحيم ارباب در سن ٩٧سالگى  در سالروز شهادت حضرت امام كاظم سلام الله عليه به ديار باقى شتافت.

آن استاد فرزانه عمر خويش را در راه تعليم و تربيت معارف قرآن و عترت سپرى نمودند، آنانكه پاى درس تفسير نهج البلاغه از آن مرد بزرگ نشسته‌اند لذت و حلوات كلمات اميرالمؤمنين را درك نموده‌اند.

چند سال قبل در سفر عتبات عاليات ان هم در ليالى قدر خدمتشان بودم، از كلمات و بيانات عرشى وى مختصرى هم نصيب حقير شد. تواضع، اخلاق و عشق به اهل بيت عصمت و طهارت از ويژگى هاى آن استاد عظيم الشأن بود.

اين مصيبت وارده را به بيت شريف، شاگردان و همه ارادتمندان آن مرحوم تسليت عرض مي‌كنم و براى آن استاد فرزانه روح و ريحان الهى را خواستارم.

والسلام

سيدعباس موسوى مطلق»

علیرضا برومند

انتهای پیام

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com