کد خبر ۵۸۷۳۸ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱
رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی؛

نفرات برتر 10 وزن راهی نیمه نهایی شدند

تهران- ایرنا- مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 اندونزی و جهانی مجارستان در 10 وزن برگزار شد و نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا؛ این رقابت ها از ساعت 10 صبح امروز (پنجشنبه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد که امشب با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می رسد.
اما در وزن 55 کیلوگرم جواد فرازفاروجی از خراسان جنوبی، مسلم نادری خادم از خراسان رضوی، امین مرادخانی از آذربایجان غربی و رامین باستان از تهران به نیمه نهایی راه یافتند.
شیرزاد بهشتی طلا از تهران، محمد فقیری از توابع تهران، کیانوش غضنفریان از مازندران و رضا عباسی از البرز در وزن 60 کیلوگرم راهی نیمه نهایی شدند.
در 63کیلوگرم هم میثم دلخانی از فارس، محسن حاجی پور از مازندران، سامان عبدولی از خوزستان و محمد نوربخش از تهران به غلبه برحریفان به این مرحله صعود کردند.
محمدرضا گرایی از فارس، نیما اسماعیلی از تهران، وحید میرفتح الهی از توابع تهران و حسین اسدی از خوزستان در وزن 67 کیلوگرم صعود کردند.
اشکان سعادتی فر و عرفان سعادتی فر از تهران، مهدی زیدوند از البرز و برومند اصلان از مرکزی در وزن 72 کیلوگرم در نیمه نهایی به روی تشک می روند.
در وزن 77کیلوگرم هم محمد شربی نیازی و رسول گرمسیری از خوزستان، افشین اسلامی از مازندران و مهرداد بهرامی از تهران راهی نیمه نهایی شدند.
در وزن 82کیلوگرم کیوان رضایی از فارس، مهدی محمدزاده از مازندران، مهدی ابراهیمی از قم و عباس مهدیزاده از اصفهان، در وزن 87کیلوگرم هم ایمان انصاری و مهدی فلاح ازتهران، علی قیطاسی از قم و مهدی بالی از مازندران به نیمه نهایی رفتند.
در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری از قم، امیرحسین حسینی از مازندران، محمد یگانه از ایلام، امیرحسین میری از کرمانشاه نفرات راه یافته به نیمه نهایی هستند.
در 130 کیلوگرم پارسا نظری از فارس، شهاب قوره جیلی و مجید علیاری از تهران و مهدی نوری از اردبیل عصر امروز در نیمه نهایی مسابقه می دهند.
ورزشی**9250**1067**1584

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com