کد خبر ۵۸۷۶۰ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰

قم| آیت‌الله سعیدی: نهادها باید بیشتر از مردم به دنبال جلوگیری از اسراف باشند

امام‌جمعه قم گفت: نهادها باید بیشتر از مردم به دنبال جلوگیری از اسراف باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مدیران ارشد شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، به مسائل، مشکلات و دغدغه‌های پیش روی شرکت‌های خدماتی اشاره کرد و اظهار داشت: باید با نگاه کلان به مشکلات نگاه کرد چراکه اگر مشکلات با نگاه جزئی موردتوجه قرار گیرند خواسته‌های موردنظر برآورده نخواهند شد.

وی افزود: گاهی برخی از نهادها و مراکز در حالی برای جلوگیری از اسراف و مصرف بی‌رویه به مردم تذکر می‌دهند که خود آنان نیز دارای چنین مشکلی هستند و باوجود ارتباطات کنونی، مردم نیز نسبت به این موضوع آگاهی دارند به همین علت دستگاه‌‌ها و نهادها باید بیشتر از مردم به دنبال جلوگیری از اسراف باشند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بر لزوم بهره‌مندی مطلوب از امکانات موجود کشور تأکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید نسبت به استفاده همه‌جانبه از ظرفیت‌های مختلف اهتمام داشته باشند.

وی استفاده درست از نعمت‌های الهی را از راهکارهای شکرگزاری نعمت دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار مصرف آب و برق در میان مردم بالاست ترویج فرهنگ مصرف درست آب و برق باید در دستور کار قرار گیرد.

سعیدی با بیان اینکه با استمرار روند کنونی بر مشکلات فارغ نخواهیم آمد، تأکید کرد: باید با امکانات موجود بتوانیم مشکلات را حل و وضعیت را بهتر کنیم تا با بحران‌ها و مشکلات جدی روبه‌رو نشویم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com