کد خبر ۵۸۹۹۵ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
در لیگ دسته اول فوتبال؛

تیم فوتبال صبای قم در آخرین دیدار خانگی خود به میدان می‌رود

قم - تیم فوتبال صبای قم در آخرین دیدار خانگی خود در لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز در قم برابر ماشین سازی تبریز به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و در شرایطی که جدال برای بقا و نیز صعود به لیگ برتر در لیگ یک داغ است صبا در یک بازی تشریفاتی وارد میدان می‌شود.

تیم‌های فوتبال صبای قم و ماشین سازی تبریز امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر هم صف آرایی می‌کنند و این بازی به منزله آخرین بازی تیم صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال است و صبا پس از این بازی، آخرین بازی خود در لیگ یک را در شیراز برگزار خواهد کرد.

گرچه این مسابقه برای صبا بی‌اهمیت است و سقوط صبا به دسته پایین‌تر از هفته‌ها قبل مسجل شده اما تیم ماشین سازی تبریز که بر سر بقا در لیگ دسته اول جدال نزدیکی با تیم ایران جوان بوشهر دارد به دنبال برد با نتیجه‌ای خوب در این مسابقه است.

ماشین سازی تبریز در جدول یک امتیاز از تیم ایران جوان بوشهر بیشتر دارد و ۲ بازی پایانی این ۲ تیم در جدول رده بندی تعیین کننده سومین و آخرین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم است و با توجه به بازی ماشین سازی برابر صبای قم و پیروزی احتمالی تیم تبریزی، شانس ماشین سازی برای بقا بیشتر از ایران جوان تخمین زده می‌شود.

در آن سوی میدان صبای قم که در هفته‌های گذشته درگیر حواشی بیشتری شده است و تیمی نابود شده به نظر می‌رسد با همان ترکیب جوان و بی تجربه خود که در هفته‌های گذشته گل‌های زیادی را در لیگ یک دریافت کرده پا به میدان می‌گذارد.

صبا در بازی قبلی خود در تهران ۷ بر صفر از بادران تهران شکست خورد و پیش از آن چند شکست متوالی و پرگل دیگر را نیز تجربه کرده بود. این در حالی است که گفته می‌شود صبای قم پس از پایان لیگ یک به دلیل حجم بدهی‌ها در آستانه انحلال قرار می‌گیرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com