کد خبر ۶۰۰۸۶ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب علیه ترامپ + تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ تجمع اعتراض‌آمیز حوزویان علیه اقدامات خصمانه آمریکا ظهر امروز، 19 اردیبهشت‌ماه با حضور پرشور طلاب، اساتید و شخصیت‌های برجسته حوزوی در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، تجمع اعتراض‌آمیز حوزویان علیه اقدامات خصمانه آمریکا ظهر امروز، 19 اردیبهشت‌ماه با حضور پرشور طلاب، اساتید و شخصیت‌های برجسته حوزوی از جمله آیت‌الله احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی‌الله لونی الیگودرزی، عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه روحانیون همیشه مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کرده‌اند، اظهار کرد: در تجمع‌های مختلف اعلام کرده‌ایم که هدف اصلی ما حمایت از سیاست‌های کلی نظام اسلامی،‌ تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق خواسته‌های مردم است و در این صورت اگر نیاز باشد از حرکت‌های درست دولت نیز حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه عمامه روحانیون، کفنی برای بدن آن‌هاست، عنوان کرد: روحانیون نمی‌توانند مشاهده کنند که برخی به‌راحتی منافع ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و در میدان دشمن بازی کنند؛ طلاب به‌عنوان نمایندگان مردم برپا خواسته و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد شعار حق‌خواهی را فریاد می‌زنند.

آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از جایگاه کنونی ایران اسلامی یاد کرد و گفت: به افرادی که معتقد هستند می‌توانند با جنگ ملت ایران را تهدید کنند می‌گوییم که پیروزی در جنگ به مؤمنان و پیروان رسول خدا(ص) اختصاص داد و پیروزی مؤمنان بر کفار در آیات قرآن کریم نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: ایرانی‌ها افرادی هستند که کلید فتح جهان را در اختیار دارند و در رویارویی با جبهه کفر و استکبار پشت به دشمن نخواهند کرد.

حوزویان در این تجمع با سردادن شعارهای «نه برجام، نه 2030، لعنت بر انگلیسی»، «موضع ما یک کلام، ‌آتش بزن به برجام»، «مرگ بر سازش‌کار»، «هیهات من‌الذله» و «مرگ بر آمریکا» مخالف خود نسبت به موضع‌گیری رئیس‌جمهور برای ماندن در برجام و سازش با دیگر طرفین برجام از جمله اروپا را اعلام کردند.

«ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «ما همه سربازهای حیدریم، منتظر فرمان مهدی آل محمدیم» از جمله دیگر شعارهایی بودند که در مدرسه فیضیه قم طنین‌انداز شد.

حسین شاهبداغی
انتهای پیام

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com