کد خبر ۶۱۴۲۴ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲
استاد حوزه علمیه قم:

حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند توجه به تأکیدات امام‌خمینی (ره) است

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروزه برای حل مشکلات اقتصادی و نیازهای کشور باید به تأکیدات امام خمینی(ره) توجه کنیم، چراکه راهگشای حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام عباسعلی زارعی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت امام خمینی(ره) که با حضور جمعی از مسؤولان و مردم در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با اشاره لزوم گسترش و ترویج شیوه مدیریت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در کشور، اظهار داشت: سیره چگونگی زندگی و مقابله با اشرافی‌گری امام راحل باید به‌ عنوان اصول اساسی مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی، یکی از ویژگی‌های مهم امام‌خمینی (ره) را توجه به محرومان و نیازمندان جامعه دانست و افزود: این امام بزرگوار طی دوران حیات خود همواره در مسیر یاری به‌ محرومان و مردم قدم برمی‌داشت و شاگردان بسیاری را در مکتب خود به‌دامان نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تأکیدات امام خمینی (ره) طی دوران زندگی خود مبنی بر استفاده از کالاهای ساخت نیروهای داخلی، بیان کرد: امروزه برای حل مشکلات اقتصادی و نیازهای کشور باید به‌ تأکیدات امام راحل توجه کنیم، چراکه راهگشای حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.

زارعی با اشاره به‌ لزوم جلوگیری از ترویج فرهنگ‌های غربی در کشور، تبیین کرد: امروزه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با گسترش هجمه‌های فرهنگی در کشور براندازی نظام را هدف قرار داده‌اند و پیروی از مکتب امام خمینی (ره) مهم‌ترین روش مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

وی، وجود ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی را یکی از مهم‌ترین دلایل هراس دشمن از کشور ایران دانست و متذکر شد: برای بقای نظام جمهوری اسلامی باید در مسیر ولایت فقیه و مکتب امام خمینی (ره) قدم برداشت و به‌ دشمنان ما نباید اجازه دخالت در مدیریت کشور داده شود.

انتهای پیام/ذ

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com