کد خبر ۶۲۶۸۸ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶

تقدیر از رؤسای اتحادیه‌های فعال در اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان

گروه اجتماعی ــ در همایش روز ملی اصناف، از رؤسای سه اتحادیه فعال در طرح ملی همای رحمت که در ماه مبارک رمضان اجرا شد، به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تقدیر از رؤسای اتحادیه‌های فعال در اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیرحسین علیمردانی  با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان گفت: طرح ملی همای رحمت و برپایی سفره‌های مهربانی با تاسی از سیره حضرت علی(ع) هر سال، همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور همدلی با خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه، با بهره گیری از توان خیرین داوطلب جمعیت اجرا می‌شود.

وی جامعه هدف طرح ملی همای رحمت را افراد آسیب‌پذیر و آسیب دیده عنوان کرد و افزود: بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، ایتام، خانواده های کم برخوردار، معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و خانواده های زندانیان از جمله خانواده‌های مورد حمایت در این طرح می‌باشند.

وی ادامه داد: توزیع سبد غذایی که شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، قند، چای، پنیر، زولبیا، کنسرو، ماکارونی، بن خرید کالا، خرما، سویا، گوشت و مرغ است و همچنین برپایی سفره‌های افطاری در راستای اجرای این طرح انجام می‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ها، جذب، سازماندهی و هدایت کمک های مردمی در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیرخواهانه و رفع نیاز اقشار کم برخوردار جامعه با حفظ کرامت انسانی آنها در ماهی که خدمت و نیکی کردن در آن بسیار سفارش شده است.

علیمردانی با بیان اینکه کلیه هزینه های این طرح ها از محل کمک های خیرین و داوطلبان و مؤسسات خیریه و برخی از اتحادیه‌ها تأمین می شود، گفت: در این راستا سه اتحادیه نانوایان، قنادان و شیرینی‌پزان و لبنیات نیز در ایام ماه مبارک رمضان در اجرای این طرح با جمعیت هلال احمر استان همکاری و مشارکت می‌کنند.

وی افزود: به همین منظور، در همایش روز ملی اصناف که با حضور مسئولین استانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و رؤسای اتحادیه‌ها در سالن همایش اقتصاد اتاق اصناف برگزار شد، از رؤسای این سه اتحادیه و رئیس اتاق اصناف تقدیر و تشکر به عمل آمد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، هدف از مراسم تقدیر و تشکر را ارزش‌گذاری برای پذیرش مسئولیت اجتماعی و کمک به همنوعان دانست. 

وی در پایان یادآوری کرد: علاقه‌مندانی که تمایل دارند در طرح ملی همای رحمت مشارکت داشته باشند می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 4978644020 بانک ملت به شناسه 350008052114 واریز و کمک های غیر نقدی خود را، به خانه های هلال سطح شهر یا معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اهدا کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com