کد خبر ۶۲۷۵۲ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶

مسابقات کشوری بسکتبال سه‌نفره در قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت بسکتبال استان قم از برگزاری مسابقات بسکتبال سه‌نفره قهرمانی کشور به میزبانی قم خبر داد.

مرتضی سخایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس مسابقات کشوری و اعزام‌های هیئت‌های بسکتبال آغازشده که استان قم نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم افزود: مسابقات رده سنی امید مدت‌ها بود که برگزار نشده بود که امسال بر اساس اعلام فدراسیون در پایان تیرماه بلندقامتان رده سنی امید قم به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.

وی درباره مسابقات بسکتبال سایر رده‌های نیز، گفت: هیئت بسکتبال قم در تمام رده‌های سنی تیم اعزام خواهد کرد که با توجه به برگزاری مسابقات سنین پایه به‌صورت جشنواره‌ای به نظر می‌رسد استعدادهای بیشتری کشف شوند.

سخایی با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات کشوری بسکتبال سه‌نفره به قم رسیده است، عنوان کرد: بسکتبال سه‌نفره دربازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک واردشده که به همین دلیل توجه ویژه‌ای از سوی فدراسیون به این رشته شده است.

به گفته وی، مسابقات قهرمانی کشور بسکتبال سه‌نفره در روزهای 14 و 15 تیرماه به میزبانی خانه بسکتبال قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم‌ با بیان اینکه تاکنون 16 تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: پس از اتمام مسابقات در روز شنبه گردهمایی مسئولان کمیته‌های بسکتبال سه‌نفره سراسر کشور نیز در قم برگزار خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com