کد خبر ۶۳۳۶۶ انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های قم خبر داد؛

فاز دوی آرامستان بهشت معصومه (س) قم تکمیل شد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از بهسازی و تکمیل فاز دوی آرامستان بهشت معصومه(س)به منظور رفاه حال شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛عبدالحمید وکیلی،مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های این سازمان به مناسبت دهه کرامت، اظهار کرد: هم زمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) بخشی از پروژه‌هایی سازمان آماده بهره‌برداری شده است.

 وی در ادامه از تکمیل فاز 2 آرامستان بهشت معصومه(س) قم خبر داد و افزود: در کنار احداث فازهای جدید طرح توسعه، بهسازی و مناسب سازی بخش‌های قدیمی آرامستان، ایجاد فضای سبز، احداث فضاهای تفریحی و خدماتی در دستور کار بوده تا مردم در زمان حضور در این آرامستان‌ بتوانند از خدمات مطلوبی بهره‌مند شوند.

 مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های سازمان برای توسعه آرامستان بهشت معصومه(س)، بیان کرد: در سال‌های اخیر با توجه به اعمال ممنوعیت دفن اموات در آرامستان‌های سطح شهر و همچنین مشوق‌هایی که شهرداری در زمینه دفن اموات در آرامستان بهشت معصومه(س) پیش‌بینی کرده است، دفن اموات در این آرامستان افزایش یافته و به همین خاطر طرح‌های توسعه‌ای در این آرامستان اجرا شده است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com