کد خبر ۶۳۴۷۷ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

سرمایه گذاران دریاچه نمک حمایت می شوند

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های خوب سرمایه گذاری در این استان گفت: متقاضیان سرمایه گذاری در طرح دریاچه نمک قم از حمایت های همه جانبه مجلس و دولت بهره مند می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) به نقل از خبرگزاری برنا، احمد امیرآبادی فراهانی در سومین جلسه شورای معادن قم در تالار امام جواد(علیه اسلام) استانداری اظهار داشت: در حال حاضر در قم وحدت و همدلی خوبی وجود دارد و مجمع نمایندگان، اعضای شورای اسلامی شهر، استاندار و سایر مسئولان استان تمام شرایط و زیرساخت های لازم را برای سرمایه گذاری در این طرح فراهم می کنند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز به قم توجه ویژه ای دارد و بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به قم، یک شرکت وابسته به خود را به عنوان سرمایه گذار این طرح تعیین کرده است.

وی با بیان این که برای سرمایه گذاری در قم هیچ نیازی به انجام کار مطالعاتی و گرفتن مشاور نیست، افزود: سرمایه گذاری برای این طرح می تواند به صورت متمرکز در قم انجام و یا بین سه استان واقع شده در حوزه این دریاچه یعنی قم، سمنان و اصفهان تقسیم شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به سرمایه گذاران طرح دریاچه نمک گفت: این که زیر ساخت های این طرح از محل اعتبارات قم تامین شود و سرمایه گذاران در سمنان سرمایه گذاری بیشتری را انجام بدهند، عادلانه نیست و ما از این کار جلوگیری می کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com