کد خبر ۶۴۱۰۴ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسئولان مفسدان اقتصادی را به مردم معرفی و آنها را مجازات کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولان و دولتمردان به خود بیایند و با مفسدان اقتصادی بر اساس قانون قاطعانه برخورد کنند و کسانی که اختلاس کرده و دزدی می کنند را به مردم معرفی کرده و آنها را مجازات کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار قم فردا  با اشاره به مواضع محکم و انقلابی آیات عظام در خصوص قضایای اقتصادی اخیر در کشور، اظهار داشت: مراجع و علما مانند گذشته هشدارهای لازم نسبت به مشکلات در کشور را می دهند.

وی ادامه داد: علما در خصوص اوضاع نامطلوب اقتصادی و ضعف برخی مسئولان در رسیدگی به امور به ویژه مقابله با اختلاسگران و غارتگران بیت المال ، نگرانی خود را اعلام کرده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مسئولان اختلاس گران را به مردم معرفی کنند، گفت: مسئولان و دولتمردان به خود بیایند و با مفسدان اقتصادی بر اساس قانون قاطعانه برخورد کنند و کسانی که اختلاس کرده و دزدی می کنند را به مردم معرفی کرده و آنها را مجازات کنند.

وی بیان داشت: در این روز ها برخی افراد علیه روحانیت شعار می دهند اما این انصاف نیست چرا که روحانیت هیچ گاه در اختلاسی نبوده و به مردم خیانت نکرده است بلکه در طول تاریخ همواره به مردم و کشور خدمت نموده است.

آیت الله ممدوحی با اشاره به اینکه روحانیون باید با روشنگری از خود دفع اتهام کنند، خاطرنشان کرد: روحانیت و مراجع همواره پشتیبان حقوق مردم بوده و نسبت به دزدی ها، و اختلاس ها و ناهنجاری ها و فسادها هشدارهای لازم را داده است.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com