کد خبر ۶۴۱۰۵ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
فردا انجام می شود؛

تغییر فرمانده انتظامی قم پس از ۶ سال

پس از شش سال فعالیت سردار مجتبایی در قم، فردا معارفه وی با سردار آقاخانی فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم از سال 1391 در قم به انجام خدمت مشغول بود و استان قم در دوران ۶ ساله تصدی وی، شاهد امنیت و آرامش بود. مجتبایی اصلیت دزفولی داشت و از رزمندگان زمان جنگ بود و آرامش و خونسردی وی در مقابله با مسائل مختلف زبانزد خاص و عام است.

از طرفی هم سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان که سال ۹۶ جای خود را به سردار عبدالرضا معصوم بیگی داده بود، فردا، یکشنبه، 14 مرداد 1397، به عنوان فرمانده جدید انتظامی قم معارفه می‌شود.

عبدالرضا آقاخانی، فرمانده سابق انتظامی اصفهان، از سال 1391 در پست فرماندهی انتظامی استان اصفهان مشغول به کار بود و سابقه همکاری ۴ ساله با شهرداری فعلی قم را در کارنامه خود دارد. از این رو می‌توان گفت انتساب وی نوعی امتیاز برای شهردار اصفهانی قم به حساب می‌آید.

کارنامه آقاخانی در اصفهان به نوشته رسانه‌ها مثبت است اما نکته مهم در کارنامه وی، پرونده اسید پاشی در اصفهان است که سرانجام آن مشخص نشد و نحوه ارتباط ناجا با رسانه‌ها نیز در آن پرونده همچنان مورد انتقاد است. آقاخانی در نشستی خبری از به نتیجه رسیدن حتمی این پرونده سخن گفته بود اما اخیرا اعلام شد که این پرونده به نتیجه نرسیده است.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com