کد خبر ۶۶۴۷۶ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

پایان مسابقات قرآن کریم در اراک با معرفی برترین ها

برترین‌های چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور در بخش بانوان، روز دوشنبه در سالن کوه نور اراک معرفی شد.



«علیه مهدوی‌نیا» از خراسان رضوی و «پرنیان عصابخش» از تهران رتبه‌های ممتاز، «لیلا خزایی» از البرز و
« اعظم صادقی‌ ورجانی» از قم رتبه‌های عالی و «مریم عظیمی» از کرمان شایسته تقدیر در رشته حفظ 10 جزء این مسابقات شدند.
«رویا فضائلی» از خراسان رضوی، «رسل حمندی» از تهران، «فائزه سادات قریشی‌نسب» از یزد و «حمیده حسینی» از فارس رتبه‌های عالی و « نرگس خوشبخت» از اصفهان و «فاطمه خالقی» از خراسان رضوی شایسته تقدیر در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم شدند.
همچنین «مریم شفیعی» از ایلام و «فاطمه شیرازی» از تهران رتبه‌های ممتاز، «عطیه تبیانیان» از تهران، «سماء بابایی از تهران» و «طاهره نائبی موحد» از کردستان رتبه‌های عالی و «زهرا محبی» از اصفهان، «راضیه رحیمی» از اصفهان و «رضوان باقری» از تهران شایسته تقدیر را در رشته حفظ کل قرآن کریم در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اراک از آن خود کردند.
«نجمه رضانژاد» از قم رتبه ممتاز، «فرزانه کلالی» از خراسان رضوی، «سنا منبوهی» از خوزستان و «فهیمه اصغرزاده» از کرمان رتبه‌های عالی و «خدیجه دیاری بیدگلی» از قم و « مریم فتحی زاده» از البرز نیز شایسته تقدیر در قرائت ترتیل شدند.
«عادله شیخی» از استان مرکزی رتبه ممتاز، «ثمین کرم» از کرمانشاه، «نسیبه کرمی پارسا» از قم، «مرضیه میرزاپور» از خراسان رضوی و«مریم سمایی» از البرز رتبه عالی و «زهرا سهرابی» از کرمانشاه رتبه شایسته تقدیر رشته قرائت تحقیق این دوره از مسابقات را کسب کردند.
برترین‌های بخش مردان چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز در 16 مهرماه جاری اعلام شد.
چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان مرکزی از 10 مهرماه در سالن کوه نور اراک آغاز و تا 23 مهر ادامه داشت.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com