کد خبر ۶۷۲۵۶ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در شرارت و لج‌بازی ما را یاد امویان به ویژه یزید می‌اندازد. ترامپ پلید مثل یزید هر روز هزاران نفر را قربانی هوی و هوس خود می‌کند.
7345---0912
* انحراف از مسیر رشد و پیشرفت از آن زمانی بود که عده‌ای دنباله‌رو دیکته‌های غرب رفتند و تا مادامی که به مسیر قبلی بازنگردیم، چرخ کارخانه‌ها به حرکت نخواهند افتاد و بیکاری و ناامیدی گسترش خواهد یافت.
8475---0916
* قوه قضائیه باید نسبت به افرادی که شرایطی را فراهم آوردند تا اشخاصی همانند سلطان سکه بازار اقتصادی کشور را به رکود و هرج و مرج بکشانند را نیز محاکمه کند.
یک شهروند ایرانی
* جناب آقای ظریف زمانی که شما به صراحت اعلام می‌کنید هیچ ضمانتی بابت CFT نمی‌دهید چرا اصرار به تصویب آن دارید، در حالی که یکی از وظایف اصلی مسئولین تضمین دادن به جامعه است؟!
3767---0919
* یقینا مفسدان اقتصادی با همراهی عوامل نفوذی‌شان در مراکز اجرایی موفق شدند اموال ملت را به تاراج ببرند لذا تا زمانی که با بانیان اصلی برخوردی صورت نگیرد نمی‌توان انتظار داشت با فساد به‌طور جدی مبارزه شده است.
یک شهروند تهرانی
* مراجع عظام تقلید هم با FATF و CFT مخالفت کرده‌اند پس اگر در نگاه مدعیان اصلاحات شأن مرجعیت قابل احترام است و در موضوع آیت‌الله یزدی و آیت‌الله شبیری سنگ تمام گذاشتند، چرا نسبت به مخالفت علما با FATF و CFT موضع شفافی اتخاذ نمی‌کنند؟!
عبداللهی
* وقتی حزب‌گرایی و باندبازی در شورای شهر تهران حاکم باشد باید انتظار داشت که کارهای شهری مثل الان در پایتخت قفل بشود.
4836---0936
* کشور الان در همان جایی که آقای روحانی 5 سال قبل وعده تحول آن را داده بود توقف بلکه عقبگرد کرده است. بازگشت تحریم‌های ظالمانه و ضدحقوق بشری علیه ملت ایران رفتار خصمانه‌ای است که با امتیاز دادن مرتفع نخواهد شد. تنها راه‌حل ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان است.
مولایی- تهران
* ما انتظار نداریم دانشگاه‌های علوم پزشکی حقوق‌های چند میلیونی عده معدودی از کارکنان خود را شفاف بیان کنند، فقط لطف کنند میزان کارانه مدیران و کارشناسان و همچنین دریافتی طرح قاصدک را شفاف بیان کنند.
3673---0910
* از مسئولان آموزش و پرورش درخواست می‌کنم اگر علاقه‌مند به آینده نوجوانان و جوانان هستند تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را لغو کنند. تدریس و تحصیل تا ساعت 14 باعث خستگی شدید و افت تحصیلی است و بازدهی مثبتی ندارد.
9920---0916
* با توجه به وضعیت گرانی، تورم، بیکاری و... دولت محترم اولویت جذب نیرو را به مردان اختصاص دهد. چون تامین مایحتاج زندگی خانواده وظیفه قانونی و شرعی مردان است.
1758---0935
* چرا به اقشاری که نیاز به دریافت یارانه نقدی ندارند همچنان یارانه تعلق می‌گیرد؟ دولت به جای دادن سبد حمایتی به نیازمندان یارانه ثروتمندان را قطع کند و به یارانه نیازمندان اضافه کند.
7338---021
* با سه تا چهار برابر شدن قیمت خیلی از اجناس و خدمات انتظار این است که دولت حقوق کارمندان و کارگران را نیز متناسب با آن افزایش بدهد.
1846---0912
* آقای خوشرو نماینده ایران در سازمان ملل در پایان ماموریت خود تابلوفرشی را که عکس رئیس فعلی سازمان ملل روی آن نقش بسته به ایشان هدیه داده است. همین رئیس سازمان ملل شاهد انواع جنایت آمریکا و عربستان و اسرائیل در سرزمین‌های اسلامی مثل سوریه و یمن است ولی اعتراض نمی‌کند.
صباغیان
* بادام را از کشاورزان کیلویی 20 هزار تومان می‌خرند و پس از دلال‌بازی‌ها همان بادام را کیلویی 120 هزار تومان در بازار می‌فروشند! دیگر محصولات کشاورزی هم همین سرنوشت را دارند. چرا نظارت مسئولان در جهت احقاق حقوق مصرف‌کننده صورت نمی‌گیرد؟!
0883---031
* من به بی‌ثباتی در قیمت اقلام مصرفی به خصوص قیمت لبنیات اعتراض دارم. چرا مسئولین نظارت جدی روی اجناس ندارند و تولیدکنندگان بدون توجه به قوانین حمایت از مصرف‌کننده خودسرانه به افزایش قیمت‌ها دست می‌زنند؟
9769---0912
* چرا نیروی انتظامی با آنتن‌های ماهواره‌ای که به طور آشکار بر بالای منازل نصب شده و خانواده‌های بسیاری را به جدایی کشانده و به تخریب غیرت و اعتقاد مردم مشغول‌اند جمع‌آوری نمی‌کند؟ لطفاً استان ما را قبل از تبدیل شدن به برخی از مناطق یله‌دیگر دریابید!
غلامی- بجنورد
* دولت مدعی است چند میلیون شغل ایجاد کرده است، ولی فرزندم را که به توصیه پزشکان بر اشتغال او تأکید دارند تا دچار بیماری روحی روانی نشود و بیش از یک دهه به دنبال شغل می‌دود به‌کارگیری نمی‌کند. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم. متأسفانه مکاتبات زیادی هم با ریاست جمهوری، مسئولان استان کردستان و... هم داشته‌ایم که هیچ خبر و نتیجه‌ای حاصل نشده است!
ذبیح‌اللهی- بیجار
* در کتابخانه ملی افرادی که در دوره دولت هفتم و هشتم یعنی 13 سال قبل بازنشسته شده‌اند هنوز در مسئولیت‌های خود باقی مانده‌اند و هر کدام بابت حضور چند روز در هفته ماهیانه 6 میلیون تومان حقوق می‌گیرند. با این وضع باید هم میلیون‌ها جوان تحصیل کرده این کشور بی‌کار باشند.
عرب
* شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تکلیف ما بیمه‌شدگان تکمیلی کارگران پیمانکاری را مشخص کند؟ دلمان خوش بود که با بیمه‌ تکمیلی بخشی از هزینه‌ هنگفت درمانی‌مان جبران می‌شود، اما قطع آن قبل از موعد مقرر و بدون اطلاع و انتظار،‌ ما را سخت در نگرانی و اضطراب قرار داد. لطفا این بیمه را مجددا فعال نمایند.
8132----0936
* از مسئولان استان قم درخواست می‌شود تدبیری به کار گیرند که سرریز جمعیت قم به روستاهای اطراف قم (سراجه، نواران، قمرود، عین‌آباد، جنت‌آباد و...) که زمانی آباد و پررونق بود برگردند. چرا فقط دنبال این هستیم که اطراف این شهر ساختمان‌های فانتزی غول‌آسا بسازیم؟
7902----0919
*‌عموی جانبازم با اعتقاد راسخ جانباز شد ولی با عدم رسیدگی و پاسکاری بنیاد و اداره مربوطه آرزو می‌کرد ای کاش شهید شده بود و این‌قدر اطرافیان و بنیاد را نمی‌رنجاند ای کاش یک صدم توجه به برجام بی‌ثمر، به دارو و درمان جانبازان توجهی می‌شد؟!
میرزاجانی‌طلبه- تهران
پاسخ روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
«در پاسخ به پیام مردمی مندرج در روزنامه با عنوان «وضعیت اسفناک جاده قدیم امامزاده هاشم به رشت»، ضمن سپاس از رویکرد آن نشریه وزین در جهت انعکاس دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و مشکلات مخاطبان و سپاس از اهتمام هموطن گرامی نسبت به مسائل ملی، به آگاهی می‌رساند محور مذکور با اعتبار سال 96 در محدوده امامزاده هاشم به طول سه کیلومتر روکش شده و سه کیلومتر دیگر نیز در محدوده سد تاریک در دست اقدام است که به علت کمبود قیر اجرا نگردیده است، لازم به ذکر است نقاط دیگری که دارای خرابی موضعی است نیز از محل اعتبارات سال 97 در برنامه کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان قرار دارد که پیش‌بینی می‌شود به زودی اجرایی گردد.»

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com