کد خبر ۶۷۲۷۶ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳
قائم مقام وزیر کشور:

آرامش ایران ناشی از حضور ملت در صحنه است/ خدمت جناح نمی فهمد

قائم مقام وزیر کشور گفت: با وجود همه تحولاتی که لحظه به لحظه اتفاق می افتد ایران در آرامش باقی است که این آرامش ناشی از حضور ملت در صحنه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، سید حسین هاشمی امروز در مراسم تکریم اسدالله درویش امیری و معارفه حقیقی به عنوان استاندار زنجان، اظهار داشت: انسان همواره محور توسعه است که استان زنجان از انسان های توسعه محور برخوردار است.

وی ادامه داد: این جلسه تکریم و معارفه مسئولی است که ادامه دهنده مسئولیت گذشته است.

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه در خدمت دعوایی وجود ندارد تعجب می کنم که برخی ها جناح را مطرح می کنند، خدمت جناح نمی فهمد باید از یکدیگر در خدمت سبقت بگیریم،افزود: آمریکا طالبان را شکست داد و در افغانستان مستقر شد هنوز هم این کشور امنیت ندارد، چرا که مردم و ملت در صحنه نبودند.

هاشمی ادامه داد: در عراق آمریکا چیره شد و نتوانست کاری انجام دهد و داعش آمد اما در نهایت فرزندان ایران اسلامی عراق را نجات داد.

وی افزود: با وجود همه تحولاتی که لحظه به لحظه اتفاق می افتد ایران در آرامش باقی است که این آرامش ناشی از حضور ملت در صحنه است.

این مسئول بیان داشت: جمع کثیری که در حسینیه اعظم جمع می شوید این عظمت در همه شهرهای کشور نهادینه شده است و افتخار مردم زنجان است.

هاشمی گفت: کسی که متصل به مکتب حسینی باشد، شکست ناپذیر است و باید با وحدت کلمه، کمک به یکدیگر از امکانات استان حداکثر استفاده برای رضایتمندی مردم استفاده شود.

وی با بیان اینکه در زمان درویش امیری استان پیشرفت خوبی داشته است ،ادامه داد: جذب سرمایه گذاری خارجی اقدامی خوبی بود که با همکاری استاندار و نمایندگان محقق شد.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به کار سخت انتخاب استانداران از سوی وزارت کشور، افزود: افراد زیادی بودند که در نهایت به حقیقی رسیدم که سابقه اش کارنامه اش را نشان می دهد.

وی گفت: کسی که هشت سال در قم بتواند کار کند، اهل تعامل است که انتظار داریم در استان زنجان نیز با وجود ظرفیت ها شاهد توسعه بیشتری باشیم.

در پایان هاشمی، حقیقی را به عنوان استاندار جدید زنجان معرفی کرد.

گفتنی است،با پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه، "فتح االله حقیقی" به عنوان استاندار زنجان انتخاب شد.

حقیقی پیش از این سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی را برعهده داشت، همچنین سابقه معاونت سیاسی استانداری در استان های قم، البرز و بوشهر را در کارنامه فعالیت خود دارد.
در سوابق حقیقی سمت هایی همچون فرمانداری قم، مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استانداری قم، عضو هیات امنای منطقه آزاد سلفچگان، عضو هیات مدیره توسعه اطراف حرم حضرت معصومه(س)، رئیس اتاق فکر آمار وزارت کشور نیز مشاهده می شود.
پیش از این، اسدالله درویش امیری استانداری زنجان را برعهده داشت که با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، از ادامه فعالیت در این سمت بازماند.
وی در مرداد 95 به این سمت انتخاب و مشغول به کار شده بود.
استانداران 14 استان کشور با اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان تغییر می کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com