کد خبر ۶۸۰۶۰ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد؛

معرفی۳۳ طرح گردشگری قم برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید

سیجانی گفت:۳۳طرح گردشگری در استان برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولیدبه بانک‌ها معرفی شدند که سیستم بانکی در قم تنها به سه طرح گردشگری تسهیلاتی پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به وضعیت اجرای طرح رونق تولید در استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به 111 واحد تولیدی در استان تسهیلات طرح رونق تولید به میزان 172 میلیارد تومان پرداخت شد، رتبه استان قم در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در کشور رتبه پنج است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: از ابتدای سال جاری 166 طرح تولیدی در بخش کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به میزان 30 میلیارد تومان به بانک‌های قم معرفی شدند که تاکنون به 48 طرح در این بخش تسهیلاتی به میزان 10 میلیارد تومان پرداخت شد.

وی ادامه داد:از ابتدای سال جاری تاکنون 77 طرح صنعتی در استان قم برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به میزان 259 میلیارد به سیستم بانکی تومان معرفی شدند که تاکنون 31 واحد از این واحدها توانستند تسهیلاتی به میزان 112 میلیارد تومان بگیرند، این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی بود.

سیجانی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری استان قم عنوان کرد:33طرح گردشگری در استان برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به میزان 73 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شدند که تاکنون سیستم بانکی در قم تنها به سه طرح گردشگری در این قالب تسهیلاتی به میزان چهار میلیارد تومان پرداخت کرد.

وی یادآورشد: بانک‌های استان قم از ابتدای سال جاری در قالب پرداخت‌های مستقیم بانکی، هزار و 53 مورد تسهیلات به میزان 740 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات سرمایه ثابت به بخش‌های صنعت، کشاورزی و اصناف پرداخت کردند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com