کد خبر ۶۸۱۷۸ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰

سارق حرفه‌ای باطری‌های خودرو در قم دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک نفر سارق باطری و کشف 63 فقره در استان خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت‌های متعدد قطعات و لوازم خودرو به‌ویژه خودرو، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های صورت گرفته به رفتار یک نفر حین معامله فروش دو عدد باطری در کوره‌های آجرپزی حاشیه شهر مشکوک شده و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر کردند.

کرمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم، 56 عدد باطری خودرو سنگین و سبک، تعداد 6 عدد پمپ آب، 3 دستگاه جوش، 6 عدد دستگاه سنگ فرز ، 7 عدد دلر، 6 عدد باطری یو پی اس مخابراتی (همراه اول و ایرانسل) و مقادیر زیادی سیم مسی خردشده را کشف کردند.

66 نقطه حادثه‌خیز در استان قم شناسایی‌شدتصادفات منجر به فوت در قم 5 درصد کاهش پیدا کردبا پدیده گران‌فروشی در قم برخورد می‌شود

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی به‌عمل‌آمده ضمن اعتراف متهم با همدستی یک نفر دیگر، تعداد 63 نفر از مالباختگان در این خصوص شناسایی و اموال مکشوفه تحویل آنان شد.

وی بیان کرد: در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهم نهایتاً به 63 فقره سرقت در این رابطه اعتراف کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان پیرامون دستگیری دیگر متهم مربوطه و کشف سایر سرقت‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در نهایت سارق به انضمام پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کشف بیش از 7 کیلوگرم هرویین در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند تهیه و توزیع "هرویین" و کشف بیش از 7 کیلوگرم در استان خبر داد.

سرهنگ "هادی میرزایی" اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری محموله مواد افیونی را با عبور از یک استان مرکزی کشور به مقصد یکی از قلعه‌های اطراف قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: سپس طی هماهنگی قضائی، مأموران به محل‌های موردنظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور، 7 کیلو و 150 گرم مواد مخدر از نوع هرویین از داخل یک ساک دستی و همچنین در بازرسی از قلعه موصوف مبلغ 280 میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.

میرزایی تصریح کرد: در نهایت دو نفر متهم به انضمام پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com