کد خبر ۶۸۴۷۸ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹
در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم عنوان شد؛

اجرای طرح همیار صنعت در دانشگاه صنعتی قم برای نخستین بار در کشور/انتخاب چادر به عنوان حجاب برتر در دانشگاه صنعتی قم

رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت:طرح همیار صنعت برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی قم آغاز شد که با مراجعه به واحدهای صنعتی برای مشکلات راه حل پیدا می‌ شود.

اجرای طرح همیار صنعت در دانشگاه صنعتی قم برای نخستین بار در کشور/انتخاب چادر به عنوان حجاب برتر در دانشگاه صنعتی قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، رضایی نور،رئیس دانشگاه صنعتی قم ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به ویژگی‌های دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: این دانشگاه یکی از 23 دانشگاه صنعتی قم است و دو هزار دانشجو و 57 عضو هیئت علمی دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی قم در شاهراه مواصلاتی کشور و در نزدیکی چند شهرک و ناحیه صنعتی قرار دارد، این دانشگاه دارای 23 رشته کارشناسی و کارشناسی است و سعی می‌کند که سهم پررنگی را در رشد و توسعه کشور و اشتغال زایی و گره گشایی از مشکلات فناورانه ایران داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: در این دانشگاه پوشش چادر به عنوان حجاب برتر برای دانشجویان دختر مشخص شده است و این الگو می‌تواند برای بقیه دانشگاه‌های صنعتی کشور نیز مطرح شود.

رضایی نور دانشگاه صنعتی قم را دارای مرکز نوآوری دانست و تصریح کرد: طی چهار سال گذشته 10 اختراع ثبت شده در دانشگاه صنعتی قم داشتیم که چهار اختراع مربوط به یک سال اخیر است.

وی ادامه داد: طرح همیار صنعت برای نخستین بار در کشور در دانشگاه صنعتی قم آغاز شد که تیم‌های دانشجویان و اساتید به واحدهای صنعتی مراجعه و برای مشکلات بخش راه حل پیدا می‌کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: ساعت کاری مدیریت و کارکنان این دانشگاه محدود نیست و آن‌ها موظف هستند که در هر ساعتی پاسخگوی مراجعین باشند و انتظار داریم که در طی پنج سال آینده دانشگاه صنعتی قم جزو 10 دانشگاه برتر صنعتی کشور شود.

رضایی نور با اشاره به درخواست خود از خیرین اظهار کرد: دست تمامی خیرین را برای مشارکت در طرح‌های زیرساختی دانشگاه صنعتی قم و اجرای پروژه‌های فن آورانه در این دانشگاه به گرمی می‌فشاریم.

وی خاطرنشان کرد: برای طی کردن مسیر رشد و توسعه و پیشرفت باید ضمن آگاهی از داشته‌های خود برنامه ریزی هوشمند و دقیق انجام بدهیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com