کد خبر ۶۸۶۲۸ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۴

قم| آزادراه قم-تهران جوابگوی خیل عظیم مسافران نیست

دبیر شورای ترافیک استان قم گفت: آزادراه قم- تهران اتوبان دیگر در ایام پیک تعطیلات نوروزی جواب‌گوی مسافران نبوده و باید اداره کل راه و شهرسازی استان هر چه سریع‌تر ساخت کمربندی جدید شهر قم را آغاز کند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی اصفهانیان مقدم عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به مشکل ترافیکی شهر قم اظهار داشت: هرساله آمار ورود مسافر به شهر افزایش پیدا می‌کند اما با مشکل کمبود پارکینگ مواجه هستیم و شهرداری باید پیگیر ساخت پارکینگ در شهر قم باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت اتوبان قم _ تهران تکمیل‌شده است افزود: این اتوبان دیگر در ایام پیک تعطیلات نوروزی جواب‌گو زائرین نیست و باید اداره کل راه و شهرسازی استان قم هر چه سریع‌تر ساخت کمربندی جدید شهر قم را آغاز کند.

اصفهانیان مقدم ادامه داد: سازمان اتوبوس‌رانی قم دارای 300 دستگاه اتوبوس است که قیمت هر اتوبوس چند برابر شده است و برای خرید اتوبوس جدید اعتبار فراوانی می‌خواهد که شهرداری 30 اتوبوس خریداری کرده است و به دنبال خریداری 30 دستگاه اتوبوس دیگر است.

دبیر شورای ترافیک قم با اشاره به افزایش تصادفات در جاده‌های استان عنوان کرد: در ایام نوروز سال 97 آمار تصادفات در محورهای استان افزایش یافت و به دنبال اتخاذ تمهیداتی برای کاهش آمار این تصادفات در سال 98 هستیم.

مدت ماندگاری مسافران در استان قم 6 ساعت استروند عرضه شیر خام در کارخانه‌های لبنی قم به زیان مصرف‌کنندگان تمام می‌شودقم|قیمت‌گذاری ستاد تنظیم بازار در مسئله مرغ اجرا نمی‌شود

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز با اشاره به قیمت‌های میوه شب عید ابراز کرد: 1100 تن پرتغال و 550 تن سیب برای این زمینه خریداری‌شده است.

محمود سیجانی با بیان اینکه  گشت‌های مشترکی در ایام نوروز با درخواست دستگاه‌های تخصصی صورت می‌گیرد افزود: این گشت‌ها از رستوران‌ها و اماکن اقامتی است، لازم است دستگاه‌های دیگر در تأمین نیروها و خودروها به واحد بازرسی این سازمان کمک کنند تا بتوانیم به شکایات مردمی پاسخ بدهیم و نظارت لازم را بر واحدهای صنفی داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت امداد خودروهای استان قم اظهار داشت:  امداد خودروها تحت نظارت اتحادیه تعمیرکاران قرارگرفته‌اند  که این اتحادیه بر فعالیت امداد خودروها در استان نظارت خواهند داشت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com