کد خبر ۶۸۷۱۳ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

تیم والیبال افق قم برابر مقاومت تهران به پیروزی رسید

تیم والیبال افق قم در دیداری از لیگ دسته اول والیبال مردان کشور برابر مقاومت تهران به پیروزی رسید.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان کشور در مرحله گروهی امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در قم تیم افق قم توانست حریف خود مقاومت تهران را با شکست بدرقه کند.

در این دیدار که در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شد، افق توانست با حمایت تماشاگران قمی با حساب 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد و با این پیروزی وضعیت خود را در جدول رده‌بندی سروسامان بخشد.

افق که در 3 هفته اخیر رنگ پیروزی را ندیده بود با این برد همچنان در جایگاه دوم جدول قرار دارد و بخت خود برای صعود از مرحله گروهی را حفظ کرده است.

در این دیدار تیم افق قم در ست نخست با امتیاز 25 بر 21 به پیروزی رسید و در ست دوم با حفظ برتری خود اجازه خودنمایی به مقاومت نداد و این ست را نیز با برد 25 بر 21 پشت سر گذاشت.

صدرنشینی تیم کاراته مرداس قم با بازیکنان بومی فهرست پرکنآمار تکواندوکاران استان به بالاترین سطح در تاریخ ورزش قم رسیدقم میزبان لیگ بسکتبال بزرگسالان و نوجوانان کشور می‌شود تکرار نتایج ست اول و دوم در ست سوم سبب شد مقاومت بدون ست برده این بازی را به پایان برساند و افق با این برد شیرین از نظر روانی در شرایط مناسبی پیش از بازی‌های باقی‌مانده خود قرار گیرد.

افق در حال حاضر تیم جدول 5 تیمی گروه خود است و برای صعود با تیم‌های ملوان نیروی دریایی و شهرداری کرج رقابت دارد. تیم شهرداری رامسر در صدر جدول صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده است.

تیم والیبال افق قم امسال برای نخستین بار به لیگ دسته اول کشور گام نهاده است و اغلب بازیکنان این تیم را نفرات بومی والیبال قم تشکیل می‌دهند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com