کد خبر ۶۹۱۷۸ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم:

کمبود امکانات در محورهای های مواصلاتی مانع خدمت رسانی مطلوب است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت:کمبود امکانات در محورهای مواصلاتی به ویژه در ایام نوروز مانع خدمت رسانی مطلوب است.

کمبود امکانات در محورهای های مواصلاتی مانع خدمت رسانی مطلوب استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم،محمد گل فشان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم اظهار کرد: در روند فعالیت های جمعیت هلال احمر گاهی با چالش ها و کمبودهایی مواجه ایم که ارزیابی دغدغه ها و مسائل می تواند راهگشای رفع بسیاری از موانع باشد.

وی افزود: بخشی از چالش ها مربوط به هماهنگی ها با استانداری و دستگاههای ذی ربط به ویژه در ایام نوروز به دلیل کمبود امکانات است.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد:در واقع کمبود امکانات در محورهای مواصلاتی استان یکی از موانع در مسیر خدمت رسانی مطلوب است.

گل فشان خاطرنشان کرد: البته چالش خاصی که مانع از انجام فعالیت ها شود نداشته ایم و همواره موقعیت ها و امکانات را مدیریت کرده ایم.

وی تصریح کرد: امید است اعتبارات جهت ساخت ستاد تخصیص یابد زیرا از جمله مشکلات جدی، بخش ساختمان ستادی است که انتظار می رود با همراهی مسئولان در سال 97 پروانه آن صادر شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: آموزش ها در مجموع خوب بوده اما انتظار ما بیش از این است و باید بحث های آموزش همگانی در زمان بحران باید از طریق رسانه های جمعی فرهنگ سازی شود.

وی افزود: مردم باید به بحث های آموزشی روی بیاورند وقتی زلزله ای اتفاق می افتد بحث آموزش همگانی مورد توجه قرار می گیرد اما وقتی تا مدت ها بحرانی نداریم این مباحث مورد غفلت واقع می شود.

گل فشان در رابطه با استخدام ها نیز اظهار کرد: استخدام اخیرا به سبک و سیاق ویژه ای انجام می شود و باید از سهمیه ایثار و افراد خاص استفاده کنیم و این مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

وی بیان کرد: بر اساس این مصوبات گاهی نیروهایی تحمیل می شوند که کارایی پست و مسئولیت را ندارند و این مانع از عملکرد حوزه اداری خاص می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: این افراد بدون تخصص در پستی مشغول به کار می شوند و نمی توانند خروجی خوبی از خود نشان دهند در این باره نیاز است قبل از استخدام دست استانها باز باشد و از نیروهای داوطلب استفاده شود.

وی در ادامه بیان کرد: حوزه جوانان در شعبه قم موفقیت های خوبی داشته است و به دلیل انگیزه همکاران جزء موفق ترین معاونت های کشور به شمار می رویم.

گل فشان خاطرنشان کرد: اعضای جوان قم در مسائلی چون اطعام نیازمندان قدم های خوبی برداشته اند و فعالیت مهد کودک و غنچه های هلال و دانشجویی نیز قابل توجه بود.

وی اظهار کرد: مانور دانشجویی در سال جاری نیز جزء مانورهای نمونه در سطح کشور بود ضمن اینکه در موضوعات آموزشی و پیشگیری از آسیب ها نیز موفق بوده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: خوشبختانه نسبت به قبل تجهیزات جمعیت در مواجهه با بحران ها بهتر شده است و البته انتظار داریم بهتر از این شود اما با امکانات موجود و با توجه به وضعیت مالی کشور به نظر می رسد در وضعیت مطلوبی هستیم.

وی افزود: مهم ترین نیاز فعلی این است که شهرهای اقماری به عنوان پایگاه مصوب شوند و 4 نماینده و شعبه داشته باشیم زیرا قم استانی تک شهر است و ظرفیت لازم برای توسعه شعب و ارتقای خدمات وجود دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com